Jak zbierać, przetwarzać i interpretować dane dot. zachowań konsumentów, by optymalizować kampanie i zwiększać wyniki? Czym jest efekt, a czym efektywność kampanii? Czy efektywność może występować jako zjawisko samodzielne czy wynika wyłącznie z porównywania elementów? Skąd czerpać i jak wykorzystywać dane dotyczące efektywności prowadzonych kampanii?
Odpowiedzi na te pytania padną 17 września w Fabryce Trzciny. Inspirujące wnętrza tego miejsca już po raz drugi będą gościć ekspertów i pasjonatów marketingu. Tym razem przez świat nowych mediów przeprowadzi nas Alex Stil, szef pionu Digital, Mindshare Worldwide. Drugim Keynote Speakerem tegorocznego Purple Day będzie Jacek Walkiewicz, psycholog, uznany mówca, którego wystąpienie na TEDxWSB podbiło polski internet.
Zobacz również
Podczas paneli i warsztatów dyskusyjnych, które poprowadzą przedstawiciele domu mediowego Mindshare Polska oraz zaproszeni przez nich Goście, zagłębimy się w narzędzia i strategie komunikacji marketingowej, prowadzące do efektywnych wyników.
Udział w wydarzeniu możliwy jest wyłącznie po otrzymaniu zaproszenia (rejestracja na www.purpleday.pl). NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing