Puszki WOŚP aż do Finału 30 stycznia 2022 r. będą stałym elementem w niemal 3200 sklepach sieci Biedronka – w każdym pojawiły się trzy puszki. Klienci znajdą je w strefie kas obsługiwanych przez pracowników sieci. Tym samym ponad 70 tys. pracowników Biedronki stanie się na półtora miesiąca „wolontariuszami” WOŚP, którzy będą zachęcać 4 mln klientów odwiedzających każdego dnia sklepy sieci, aby wspierali datkami jubileuszową zbiórkę WOŚP. Każdy kasjer będzie rozdawał serduszka w rewanżu za pieniądze wrzucone do puszek.
To partnerstwo świadczy o podziwie i szacunku dla pracy Fundacji WOŚP i jej kierownictwa w ostatnich trzech dekadach – mówił Pedro Soares Dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins w czasie podpisania umowy między Biedronką i WOŚP w listopadzie.
Zobacz również
Współpraca z Biedronką to nie tylko umożliwienie wsparcia celu 30. Finału WOŚP, czyli okulistyki dziecięcej, za pomocą wrzutki do puszki przy kasach, ale także piękne i kolorowe orkiestrowe gadżety, z których jesteśmy niesamowicie dumni – stwierdził Jerzy Owsiak, prezes Zarządu Fundacji WOŚP.
W sprzedaży w sklepach sieci Biedronka są już produkty sygnowane logo WOŚP. Wszystkie są ulokowane na specjalnych standach. Znajdziemy na nich m.in. kubki ceramiczne, koszulki WOŚP, kominy, skarpetki, bawełniane torby i smycze. Dodatkowo, w ofercie Biedronki wkrótce znajdą się kubki termiczne oraz zimowe czapki w kilku kolorowych wzorach i w dwóch rozmiarach – dla dorosłych i dla dzieci. Będą one dostępne jedynie w placówkach sieci, a cały dochód ze sprzedaży czapek wesprze 30. Finał WOŚP. W najbliższy weekend datki do puszek można będzie wrzucać przez dwa dni, ponieważ 12 grudnia to niedziela handlowa i wszystkie sklepy sieci Biedronka będą tego dnia otwarte.
Pieniądze zebrane w ramach jubileuszowej zbiórki WOŚP zostaną przeznaczone na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Wielka Orkiestra sfinansuje m.in. zakup angiografu dwupłaszczyznowego pomocnego w leczeniu siatkówczaka – najczęstszego nowotworu złośliwego gałki ocznej u dzieci.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing