TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PwC Polska wraz z Fish Ladder promują fintech i startupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Zespół Fish Ladder wraz z PwC przygotował krótki spot zachęcający startupy z Europy Środkowo-Wschodniej do uczestnictwa w programie akceleracyjnym Startup Collider.
O autorze
1 min czytania 2016-10-28

W programie uczestniczyć będą przede wszystkim start-upy z sektora fintech, dlatego utwór symbolicznie nawiązuje do technologii kojarzonych z tą branżą, takich jak sztuczna inteligencja i nauczanie maszynowe, rozwiązania blockchain oraz Internet of Things.

Spot został zaprezentowany podczas konferencji Wolves Summit. Odbywającej się w Warszawie konferencji dla startupów, inwestorów, korporacji oraz przedsiębiorców. 

– Pokazanie w „namacalny” sposób jak obecność i kontrybucja rozwiązań software’owych zmienia nasze codzienne życie nie jest oczywista, stąd spodobało nam się odwołanie do koncepcji zaproponowanej przez Fish Ladder, nawiązującej do symboliki emerging technologies – sztucznej inteligencji, bitcoina oraz paradygmatu otwartego oprogramowania. Wyszliśmy również od idei “zderzania nowych pomysłów”, będącej parafrazą nazwy naszego programu ”Startup Collider” – mówi Mateusz Nowak, lider programu Startup Collider w PWC.

– Warszawa i Polska stają się coraz atrakcyjniejszym miejscem dla rozwijania projektów technologicznych i biznesowych. Warto o tym opowiadać w nowoczesny sposób, podkreślając, że talentem i kreatywnością nie ustępujemy innym ośrodkom. Staraliśmy się  zakorzenić taki przekaz w naszym materiale bawiąc się tą krótką formą – dodaje Łukasz Alwast, project manager w Fish Ladder, w zespole projektów specjalnych Platige Image. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reżyserią i animacją spotu zajął się Piotr Adamczyk. Za zdjęcia odpowiadał Marek Marlikowski, natomiast za udźwiękowienie Jakub Pietrzak ze studia Juice.

Słuchaj podcastu NowyMarketing