W tej odsłonie kampanii oprócz tradycyjnej komunikacji opartej na walce z Małym Głodem pojawia się więcej informacji o samym serku Danio oraz jego czterech najważniejszych cechach: mleczny, kremowy, pożywny oraz pyszny!
Zadaniem nowej kreacji kampanii jest uwydatnienie mocnych stron produktu. Serek Danio to mleczna, kremowa, ale też pyszna i pożywna przekąska, będąca źródłem białka niezbędnego w zróżnicowanej i zbilansowanej diecie. Tym samym Danio jest doskonałą alternatywą dla słodkich przekąsek i najlepszą Mmmmetodą na Małego Głoda.
Zobacz również
Dodatkowym wsparciem telewizyjnej kampanii reklamowej są działania digital. Rusza nowa, graficznie odświeżona strona Danio www.danio.com.pl. Jej głównym celem jest zbudowanie wartości produktu i przekazanie konsumentom w prosty i angażujący sposób informacji na temat Danio. Na stronie przez kolejnych sześć tygodni, począwszy od 9 marca, prowadzony jest konkurs, w którym każdy kto poprawnie odpowie na krótkie pytania dotyczące produktu oraz stworzy plakat ilustrujący swoją walkę z Małym Głodem, ma szansę wygrać atrakcyjne nagrody – 6 tabletów oraz 150 designerskich toreb na zakupy.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Y&R, działaniami digital zajmuje się agencja VML, a za zakup mediów wspierających całość aktywacji odpowiada agencja Mediacom. Działania PR prowadzi agencja Garden of Words.
Zobacz więcej na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing