Takeaway.com został Oficjalnym Partnerem UEFA EURO 2020. W ramach szerokiego pakietu sponsorskiego zawarte zostały ogólnoeuropejskie prawa do sponsorowania transmisji, a także promocja na stadionach. Dodatkowo w pakiecie znalazły się tysiące biletów dla klientów serwisu oraz unikalna możliwość wystawienia dziecięcej eskorty zawodników.
Zakłada się, że ponad pięć miliardów osób obejrzy rozgrywki w telewizji, a z kolei ponad 3 miliony osób zobaczy je na stadionach czy strefach kibica. Takeaway.com obsługuje 16,7 mln konsumentów w 11 krajach. W skład grupy wchodzą takie marki jak: polskie Pyszne.pl, niemieckie Lieferando, czy holenderskie Thuisbezorgd.nl. Takeaway.com prowadzi działalność w wielu krajach, których zawodnicy będą rywalizować na UEFA EURO 2020, a także jest obecny w niektórych miastach-gospodarzach, między innymi w Amsterdamie, Bukareszcie i Monachium.
Zobacz również
– Nasze marki już należą do jednych z najbardziej rozpoznawalnych na swoich lokalnych rynkach. Sponsoring UEFA EURO 2020 zwiększy nasz zasięg i dodatkowo umocni pozycję Takeaway.com jako wiodącej europejskiej marki. Jest to wyjątkowa okazja dotarcia do całej populacji w czasie, gdy fani piłki nożnej cieszą się swoim ulubionym jedzeniem – powiedział Jitse Groen, CEO Takeaway.com.
– Partnerstwo z UEFA oznacza dla polskich kibiców jeszcze więcej atrakcji. Miłośnicy piłki nożnej będą mogli między innymi skorzystać ze specjalnych wejściówek, a także z wyjątkowych ofert promocyjnych. Zamawianie jedzenia od dawna jest częścią kultury sportowej. W Pyszne.pl możemy to potwierdzić na podstawie wzrostu liczby zamówień, który obserwujemy podczas meczów. Chcemy zapewnić wszystkim fanom piłki nożnej najlepsze wrażenia z oglądania rozgrywek, z których nie stracą ani sekundy dzięki wygodnemu zamawianiu swoich ulubionych dań – bez względu na to, czy kibicują na stadionie, czy w domu – zauważył Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.
– Z przyjemnością witamy Takeaway.com w rodzinie sponsorów UEFA EURO 2020 jako nasz Oficjalny Partnerski Serwis do Zamawiania Jedzenia. W szybko rozwijającej się branży dostaw jedzenia, Takeaway.com zyskało pozycję lidera na rynku Europy kontynentalnej. Zapewnia on klientom na całym kontynencie, w tym naszym milionom fanów, łatwy i wygodny sposób zamawiania jedzenia, podczas gdy oni będą cieszyć się pasjonującymi rozgrywkami piłki nożnej podczas rozgrywek przyszłego lata – poinformował Guy Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA Events SA.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing