Projektowaniem zajmował się między innymi w agencjach Media Ambassador , ADV i Mindchilli, a ostatnie sześć lat spędził w agencji interaktywnej Kalicinscy.com, gdzie odpowiadał za kreacje kampanii 360° oraz rozwój kompetencji ATL, BTL zespołu kreatywnego.
W swojej wieloletniej karierze Dominik pracował przy kampaniach reklamowych digital, ale również ATL i BTL, dla takich klientów jak ŻUBR, Wojak, Bakoma, RedBull, IKEA, Alior Bank, ING Bank, Eurobank, Getin Bank, AVIVA, Aegon, Tchibo, Unilever, KNORR, SKODA, Grycan, AVON, Bayer, Pirelli, M&M’s, DOVE, Philips.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W PZL Dominik będzie odpowiadał za obsługę bieżących klientów agencji oraz wsparcie zespołu New Business.