PZU Drive to koncept biznesowy, który w ramach stałej współpracy, dział strategii K2 przedstawił największemu polskiemu ubezpieczycielowi. Produkt Drive potrafi podłączyć do Internetu dowolny samochód, przedstawić jego kierowcy istotne dane eksploatacyjne, a w razie awarii skontaktuje się z kierowcą i wyśle do niego samochód naprawczy idealnie przygotowany do usunięcia konkretnej, wykrytej usterki.
Pomysł i zakres działania PZU przedstawia firm:
Zobacz również
– Przy pracy nad rozwiązaniem PZU Drive kluczowe było dopasowanie konkretnych business case’ów do opracowanej technologii, co było możliwe dzięki bliskiej współpracy K2 z PZU – podkreśla Bartek Załęcki, Dyrektor Strategii w K2 – W dziale strategii K2 dużo uwagi przykładamy do jak najlepszego zrozumienia uwarunkowań biznesowych naszych klientów aby łączyć ich potrzeby z rozległymi umiejętnościami technologicznymi agencji. Dzięki temu możemy rozwijać ich marketing, również o projekty tak zaskakujące, jak PZU Drive.
– Drive jest aktualnie w fazie alfa, co oznacza, że jego ostateczny kształt może ulegać jeszcze znaczącym zmianom. Ale testy, które wykonaliśmy są obiecujące. Może on być początkiem innowacji na rynku ubezpieczeniowym – komentuje Dariusz Maciołek, Kierownik Zespołu Mediów i E-marketingu w Grupie PZU.
K2 pracuje dla PZU od 2009 roku. W tym czasie zrealizowano szereg kampanii produktowych. Grupa K2 wspierała również ubiegłoroczny proces komunikacji rebrandingu ubezpieczyciela, odpowiadając za działania prowadzone w Internecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kategoria Innovation Lions dopuszcza zgłoszenia konceptów zarówno już zrealizowanych, jak i tych znajdujących się jeszcze w fazie rozwoju. Pełna shortlista dostępna jest pod linkiem: www.canneslions.com/awards/innovation_lions.cfm. Nominację otrzymała także Karta debetowa MasterCard Display, jeden z najbardziej innowacyjnych produktów bankowych Getin Banku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing