Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

PZU poszukuje agencji reklamowych

PZU planuje przetarg na wybór agencji full service do obsługi reklamowej. Wybrane firmy mają zapewnić wsparcie strategiczno – kreatywne Grupy PZU w pełnym zakresie, zwłaszcza w obszarach ATL, BTL oraz digital.
O autorze
0 min czytania 2016-04-11

Przetarg poprzedzi proces RFI (zapytanie o informację). Zainteresowane agencje powinny przesłać zgłoszenie na adres: RFI_marketing(at)pzu.pl do 20 kwietnia 2016 r. włącznie.

Zgłoszenie musi zawierać nazwę firmy, dane teleadresowe oraz dane osoby kontaktowej. W temacie wiadomości koniecznie należy wpisać: „RFI agencja reklamowa”.

W postępowaniach prowadzonych przez PZU nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj