– W naszej najnowszej kampanii opieramy się mocno na naszej obietnicy marki „Możesz na nas polegać”. Tym razem nie prezentujemy nowoczesnych rozwiązań produktowych i obsługowych, ale koncentrujemy się na pracy naszych pracowników, dzięki którym tę obietnicę możemy dotrzymywać. To oni są filarem naszej firmy i dają klientom pewność, że w każdej sytuacji mogą na nas polegać. Wielokrotnie podkreślaliśmy w komunikacji, że towarzyszymy klientom na każdym etapie ich życia. Już w momencie zakupu naszych produktów pomagamy podejmować odpowiedzialne decyzje, a dzięki naszym doradcom klienci mogą lepiej dbać o swoją przyszłość. To wielkie zobowiązanie – mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU SA i PZU Życie SA, odpowiedzialna w Grupie PZU m.in. za obszar marketingu.
– Jako wiarygodny partner wspieramy klientów przede wszystkim w ich w trudnych, życiowych sytuacjach. W spocie przedstawiliśmy wyraziste i konkretne postaci – na przykład pracownika, który niesie pomoc w trakcie nawałnic, empatyczną konsultantkę naszej infolinii, czy lekarza z naszej przychodni zdrowotnej. Dla nas człowiek jest najważniejszy. Dlatego PZU to więcej niż ubezpieczenia, to przede wszystkim ludzie, na których można polegać – mówi Anna Janiczek, dyrektor zarządzający ds. marketingu i relacji z klientem.
Zobacz również
Spoty (30 i 45”) będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, kanałach VoD, a także w mediach społecznościowych (skrócone wersje spotu). Za kreację odpowiedzialna była agencja Red8, spot wyreżyserowali Maria i Kazimierz Zbąscy – Państwo Rodzeństwo, a jego produkcją zajęło się studio produkcyjne Propeller Film. Za planowanie |i zakup mediów odpowiedzialne były domy mediowe Universal McCann i Carat. W spocie wykorzystano prawdziwy autobus PZU, pełniący funkcję mobilnego biura i mobilnego centrum obsługi szkód. Cześć zdjęć wykonano w placówce PZU Zdrowie w Warszawie. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz intensywna komunikacja wewnętrzna do wszystkich pracowników Grupy PZU. Kampanię wspierać będą również działania w kanałach mediów społecznościowych.