TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PZU ubezpieczy klientów serwisu eBilet.pl

Ruszyła sprzedaż pierwszych polis PZU SA w ramach nowo zawiązanej współpracy z eBilet.pl. Od 28 marca 2022 r. Klienci tego serwisu będą mogli kupić bilety lub karnety (maks. do 5000 zł) wraz z ubezpieczeniem.
O autorze
1 min czytania 2022-03-31

Dzięki ubezpieczeniu brak możliwości udziału w koncercie, teatralnej premierze, sportowej gali i wielu innych wydarzeniach, nie zawsze wiązać się będzie ze stratą pieniędzy. PZU zapewni zwrot kosztów niewykorzystanego biletu lub karnetu w sytuacji, gdy klient lub ktoś z jego bliskich ulegnie nieszczęśliwemu wypadkowi, nagle zachoruje, straci bilet w wyniku rabunku czy też urodzi mu się dziecko przed planowanym terminem wydarzenia. To tylko kilka przykładów z katalogu zdarzeń objętych ochroną.  

Wiemy, że w życiu zdarzają się różne nieprzewidziane sytuacje. Produkt ten jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy kupują bilety często na wydarzenia w odległych terminach. Ubezpieczenie zapewnia  ochronę od momentu zakupu biletu do czasu rozpoczęcia wydarzenia. Zależy nam, aby nasi klienci czuli się komfortowo i w razie nieprzewidzianych zdarzeń mogli liczyć na wsparcie PZU – mówi Agnieszka Gocałek, pełnomocnik Zarządu ds. Programów Partnerstwa Strategicznego PZU SA.

Cały proces jest prosty, wygodny i zdalny. Przy zakupie biletu lub karnetu poprzez eBilet.pl, po podaniu najważniejszych informacji, w serwisie transakcyjnym pojawi się opcja zakupu ubezpieczenia. Wystarczy sfinalizować transakcję i dokonać jednej łącznej płatności za zakupiony bilet i ubezpieczenie. Polisę oraz ważne dokumenty dotyczące ubezpieczenia klient otrzyma od PZU na wskazany e-mail.

To kolejna inicjatywa eBilet, która ma na celu zwiększenie komfortu oraz bezpieczeństwa naszych klientów. W sytuacjach losowych objętych polisą, nowy produkt daje gwarancję odzyskania środków. Cieszę się, że możemy oferować go wspólnie ze sprawdzonym partnerem, jakim jest PZU – komentuje Bartosz Troński, wiceprezes Zarządu eBilet Polska.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby zapewnić obsługę na najwyższym poziomie, dla klientów eBilet.pl ubezpieczyciel uruchomił infolinię czynną w dni powszednie w godzinach 8.00-18.00 (22 505 11 75), gdzie konsultanci odpowiedzą na wątpliwości i pytania. Szkody można zgłaszać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing