Dzięki ubezpieczeniu brak możliwości udziału w koncercie, teatralnej premierze, sportowej gali i wielu innych wydarzeniach, nie zawsze wiązać się będzie ze stratą pieniędzy. PZU zapewni zwrot kosztów niewykorzystanego biletu lub karnetu w sytuacji, gdy klient lub ktoś z jego bliskich ulegnie nieszczęśliwemu wypadkowi, nagle zachoruje, straci bilet w wyniku rabunku czy też urodzi mu się dziecko przed planowanym terminem wydarzenia. To tylko kilka przykładów z katalogu zdarzeń objętych ochroną.
Wiemy, że w życiu zdarzają się różne nieprzewidziane sytuacje. Produkt ten jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy kupują bilety często na wydarzenia w odległych terminach. Ubezpieczenie zapewnia ochronę od momentu zakupu biletu do czasu rozpoczęcia wydarzenia. Zależy nam, aby nasi klienci czuli się komfortowo i w razie nieprzewidzianych zdarzeń mogli liczyć na wsparcie PZU – mówi Agnieszka Gocałek, pełnomocnik Zarządu ds. Programów Partnerstwa Strategicznego PZU SA.
Zobacz również
Cały proces jest prosty, wygodny i zdalny. Przy zakupie biletu lub karnetu poprzez eBilet.pl, po podaniu najważniejszych informacji, w serwisie transakcyjnym pojawi się opcja zakupu ubezpieczenia. Wystarczy sfinalizować transakcję i dokonać jednej łącznej płatności za zakupiony bilet i ubezpieczenie. Polisę oraz ważne dokumenty dotyczące ubezpieczenia klient otrzyma od PZU na wskazany e-mail.
To kolejna inicjatywa eBilet, która ma na celu zwiększenie komfortu oraz bezpieczeństwa naszych klientów. W sytuacjach losowych objętych polisą, nowy produkt daje gwarancję odzyskania środków. Cieszę się, że możemy oferować go wspólnie ze sprawdzonym partnerem, jakim jest PZU – komentuje Bartosz Troński, wiceprezes Zarządu eBilet Polska.
Aby zapewnić obsługę na najwyższym poziomie, dla klientów eBilet.pl ubezpieczyciel uruchomił infolinię czynną w dni powszednie w godzinach 8.00-18.00 (22 505 11 75), gdzie konsultanci odpowiedzą na wątpliwości i pytania. Szkody można zgłaszać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing