Agencja d*fusion będzie także wspierała spółkę w komunikacji dotyczącej kluczowych dla firmy produktów i usług, zgodnie ze strategią Grupy PZU.
Damian Ziąber, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Grupy PZU, zwraca uwagę na doświadczenie agencji we współpracy z klientami reprezentującymi nowe technologie i zmieniającymi tradycyjne oblicze branż, w których działają.
Zobacz również
– Grupa PZU mocno zmienia swoje oblicze, korzystając z nowych technologii i przechodząc transformację w wielu obszarach. Liczba projektów, które z sukcesami wdrażamy i ciągły proces zmiany wymagają wsparcia ze strony doradców rozumiejących nasz biznes i naszą pozycję. Wierzymy, że d*fusion będzie dla nas wsparciem w każdym z wielu obszarów naszej komunikacji – dodał Damian Ziąber.
– Strategia #nowePZU kładzie nacisk na coraz bliższą obecność w życiu klientów, cyfryzację procesów oraz wykorzystanie nowych technologii. Takie usługi, jak PZU GO, portal i aplikacja Moje PZU oraz dynamicznie rosnąca sieć medyczna już dzisiaj wpływają na poprawę komfortu życia i zdrowie wielu Polaków. Uczestnictwo w działaniach komunikacyjnych wspierających realizację tej śmiałej wizji rozwoju jest dla nas ogromnym wyróżnieniem – mówi Łukasz Malczewski, partner zarządzający d*fusion communication.
Po stronie d*fusion za współpracę z klientem odpowiedzialni będą Piotr Żabowski oraz Marek Kuleta, a projekt będzie koordynował Piotr Jamrogiewicz. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing