PZU wybrało agencję d*fusion communication

Od października 2019 roku agencja d*fusion communication świadczy usługi public relations dla Grupy PZU. Do zadań agencji będzie należało wsparcie spółek Grupy PZU w realizacji strategii komunikacji, działania o charakterze wizerunkowym oraz public relations.
O autorze
1 min czytania 2019-10-21

Agencja d*fusion będzie także wspierała spółkę w komunikacji dotyczącej kluczowych dla firmy produktów i usług, zgodnie ze strategią Grupy PZU.

Damian Ziąber, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Grupy PZU, zwraca uwagę na doświadczenie agencji we współpracy z klientami reprezentującymi nowe technologie i zmieniającymi tradycyjne oblicze branż, w których działają.

– Grupa PZU mocno zmienia swoje oblicze, korzystając z nowych technologii i przechodząc transformację w wielu obszarach. Liczba projektów, które z sukcesami wdrażamy i ciągły proces zmiany wymagają wsparcia ze strony doradców rozumiejących nasz biznes i naszą pozycję. Wierzymy, że d*fusion będzie dla nas wsparciem w każdym z wielu obszarów naszej komunikacji – dodał Damian Ziąber.

– Strategia #nowePZU kładzie nacisk na coraz bliższą obecność w życiu klientów, cyfryzację procesów oraz wykorzystanie nowych technologii. Takie usługi, jak PZU GO, portal i aplikacja Moje PZU oraz dynamicznie rosnąca sieć medyczna już dzisiaj wpływają na poprawę komfortu życia i zdrowie wielu Polaków. Uczestnictwo w działaniach komunikacyjnych wspierających realizację tej śmiałej wizji rozwoju jest dla nas ogromnym wyróżnieniem – mówi Łukasz Malczewski, partner zarządzający d*fusion communication.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po stronie d*fusion za współpracę z klientem odpowiedzialni będą Piotr Żabowski oraz Marek Kuleta, a projekt będzie koordynował Piotr Jamrogiewicz. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing