W ramach podjętej współpracy, realizacją powierzonych zadań zajmie się agencja Q&A Communications.
Q&A Communications to agencja specjalizująca się w budowaniu wizerunku marek, firm i osób przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji. W ramach nawiązanej współpracy agencja będzie m.in. odpowiadać za wybrane, bieżące działania operacyjne oraz rekomendacje w zakresie strategii.
Zobacz również
„Praca dla lidera polskiego rynku motoryzacyjnego to dla agencji spore przedsięwzięcie – wierzymy jednak, że Q&A Communications sprosta pokładanym w niej nadziejom i pomoże w realizacji szeregu czekających na nas wyzwań” – mówi Klaudyna Gorzan, Kierownik ds. PR marki SKODA.
„ŠKODA to wieloletni niekwestionowany lider rynku samochodowego w Polsce. Cieszymy się, że to właśnie Q&A Communications została wybrana, by wspierać markę. Cieszy nas otwartość i entuzjazm Klienta przy tworzeniu idei, które będą wpływać na wizerunek marki, którymi konsumenci będą chcieli się dzielić.” – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner Q&A Communications.
Realizacją projektów zajmie się specjalnie powołany do tego zadania zespół. Wśród pozostałych klientów agencji znajdują się m.in. takie marki jak: Amica, Komputronik, Marmite, Żabka Polska, EDPR oraz CBRE, NEINVER, SEAT i Subway Polska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing