TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

QCZAJ ambasadorem nowej kampanii „Zacznij z dobrą nutą”

1 czerwca wystartowała kampania promująca nowość w ofercie produktów smakowych Żywiec Zdrój – Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU, pod hasłem „Zacznij z dobrą nutą”. Ambasadorem kampanii został trener motywator, znany setkom tysięcy Polek – Daniel Józek QCZAJ.
O autorze
2 min czytania 2020-06-16

Nowa rzeczywistości i kilka miesięcy kwarantanny spowodowały duży wzrost popularności ćwiczeń w domowym zaciszu. Co więcej, od czerwca hasztag #zacznijodzera pojawia się na profilach społecznościowych coraz większej ilości znanych i lubianych osób. O co chodzi? Influencerzy w ramach kampanii „Zacznij z dobrą nutą” na własnym przykładzie pokazują, że każdy może #zacząćodzera i małymi krokami dążyć do zdrowszego stylu życia. Liderzy opinii, zmotywowani przez QCZAJ’a, który wspólnie z Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU, poprowadził serię wiosennych treningów #inowdomu, na Instagramie przedstawiają swoją wersję ćwiczeń. Jednocześnie zachęcają swoich odbiorców do zmiany codziennych nawyków na zdrowsze, jak np. sięganie po Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU, zamiast regularnie słodzonych napojów. W kampanię zaangażowali się już między innymi Klaudia Halejcio czy Paulina Krupińska-Karpiel. 

– Jako trener zaobserwowałem, że wiele osób ma problem z piciem wody próbując zastąpić ją sokami czy napojami z dużą zawartością cukru. Uważam, że Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU jest idealnym sposobem by poczuć smak bez zbędnych kalorii. Jest to dobry sposób, żeby przyzwyczaić się do picia większej ilości płynów i stopniowo przechodzić do picia wody – podkreśla QCZAJ, trener motywator, ambasador kampanii „Zacznij z dobrą nutą”.

Nowość w ofercie produktów niskokalorycznych Żywiec Zdrój

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU to wyjątkowe połączenie krystalicznej, górskiej wody źródlanej z orzeźwiającą nutą owoców. Dodatek naturalnych owocowych aromatów zapewnia jej orzeźwiający charakter, którym można się cieszyć bez wyrzutów sumienia – nowe warianty smakowe Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU nie zawierają cukru i są produktami bez kalorii. Napoje Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CURKU, uzupełniające niskokaloryczną ofertę marki, dostępne są w trzech wariantach smakowych – truskawki, cytryny i arbuza.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uzupełnienie oferty Żywiec Zdrój Z nutą owoców o wariant ZERO CUKRU to kolejne, po wprowadzeniu produktów niskokalorycznych oraz wariantów z dodatkiem substancji słodzącej z liści stewii, wyjście naprzeciw osobom, które nie chcą rezygnować z produktów o intensywnym, owocowym, orzeźwiającym smaku, a jednocześnie chcąc zadbać o siebie, sięgają po produkty całkowicie pozbawione kalorii.

Kampania prowadzona jest przede wszystkim w Internecie, na kanale YouTube, a także w mediach społecznościowych. Działania reklamowe wspierane są również poprzez aktywacje konsumenckie i promocję w punktach sprzedaży. Za komunikację w całości odpowiadają współpracujące z Żywiec Zdrój agencje – koncepcję kreatywną przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów, działania w Internecie oraz mediach społecznościowych odpowiada Mediacom. Natomiast za działania PR i współpracę z influencerami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR, a aktywacje konsumenckie prowadzone są przez agencja NAV.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się