Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

QCZAJ ambasadorem nowej kampanii „Zacznij z dobrą nutą”

1 czerwca wystartowała kampania promująca nowość w ofercie produktów smakowych Żywiec Zdrój – Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU, pod hasłem „Zacznij z dobrą nutą”. Ambasadorem kampanii został trener motywator, znany setkom tysięcy Polek – Daniel Józek QCZAJ.
O autorze
2 min czytania 2020-06-16

Nowa rzeczywistości i kilka miesięcy kwarantanny spowodowały duży wzrost popularności ćwiczeń w domowym zaciszu. Co więcej, od czerwca hasztag #zacznijodzera pojawia się na profilach społecznościowych coraz większej ilości znanych i lubianych osób. O co chodzi? Influencerzy w ramach kampanii „Zacznij z dobrą nutą” na własnym przykładzie pokazują, że każdy może #zacząćodzera i małymi krokami dążyć do zdrowszego stylu życia. Liderzy opinii, zmotywowani przez QCZAJ’a, który wspólnie z Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU, poprowadził serię wiosennych treningów #inowdomu, na Instagramie przedstawiają swoją wersję ćwiczeń. Jednocześnie zachęcają swoich odbiorców do zmiany codziennych nawyków na zdrowsze, jak np. sięganie po Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU, zamiast regularnie słodzonych napojów. W kampanię zaangażowali się już między innymi Klaudia Halejcio czy Paulina Krupińska-Karpiel. 

– Jako trener zaobserwowałem, że wiele osób ma problem z piciem wody próbując zastąpić ją sokami czy napojami z dużą zawartością cukru. Uważam, że Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU jest idealnym sposobem by poczuć smak bez zbędnych kalorii. Jest to dobry sposób, żeby przyzwyczaić się do picia większej ilości płynów i stopniowo przechodzić do picia wody – podkreśla QCZAJ, trener motywator, ambasador kampanii „Zacznij z dobrą nutą”.

Nowość w ofercie produktów niskokalorycznych Żywiec Zdrój

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU to wyjątkowe połączenie krystalicznej, górskiej wody źródlanej z orzeźwiającą nutą owoców. Dodatek naturalnych owocowych aromatów zapewnia jej orzeźwiający charakter, którym można się cieszyć bez wyrzutów sumienia – nowe warianty smakowe Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU nie zawierają cukru i są produktami bez kalorii. Napoje Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CURKU, uzupełniające niskokaloryczną ofertę marki, dostępne są w trzech wariantach smakowych – truskawki, cytryny i arbuza.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uzupełnienie oferty Żywiec Zdrój Z nutą owoców o wariant ZERO CUKRU to kolejne, po wprowadzeniu produktów niskokalorycznych oraz wariantów z dodatkiem substancji słodzącej z liści stewii, wyjście naprzeciw osobom, które nie chcą rezygnować z produktów o intensywnym, owocowym, orzeźwiającym smaku, a jednocześnie chcąc zadbać o siebie, sięgają po produkty całkowicie pozbawione kalorii.

Kampania prowadzona jest przede wszystkim w Internecie, na kanale YouTube, a także w mediach społecznościowych. Działania reklamowe wspierane są również poprzez aktywacje konsumenckie i promocję w punktach sprzedaży. Za komunikację w całości odpowiadają współpracujące z Żywiec Zdrój agencje – koncepcję kreatywną przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów, działania w Internecie oraz mediach społecznościowych odpowiada Mediacom. Natomiast za działania PR i współpracę z influencerami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR, a aktywacje konsumenckie prowadzone są przez agencja NAV.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się