Quad i Peppermint będą oferować pełen zakres rozwiązań: od strategii marketingowych i działań kreatywnych, poprzez implementację działań, po obsługę mediów. Peppermint posiada kompetencje w zakresie wprowadzania na rynek nowych marek, tworzenia strategii komunikacji B2B i B2C, projektowania kampanii reklamowych i tworzenia konceptów kreatywnych, którymi Quad/Graphics będzie mógł uzupełniać dotychczasową ofertę. Przejęcie to wspiera realizację korporacyjnej strategii „Quad 3.0”, która opiera się na rozszerzaniu portfolio firmy w obszarach strategii marketingowych, kreacji, mediów drukowanych i cyfrowych oraz zarządzania procesami marketingowymi.
– Ogromnie się cieszę, że Peppermint dołącza do grupy Quada – stwierdził Jakub Dyląg, prezes Quad/Graphics Europe. – Wiedza i doświadczenie agencji Peppermint oraz globalne możliwości i stabilność finansowa Quad/Graphics pozwolą na oferowanie naszym klientom zintegrowanych usług marketingowych, a także umożliwią im integrację wszystkich kanałów komunikacji – dodaje Dyląg.
Zobacz również
– Łącząc nasze kompetencje mamy do zaoferowania klientom zintegrowaną ofertę, która będzie efektywniej wykorzystywała ich budżety – komentuje Bartek Cymer, współzałożyciel, a od 6 sierpnia Dyrektor Zarządzający Peppermint – Połączenie wieloletniego doświadczenia Peppermint na rynku reklamowym ze skalą działalności i zapleczem Quad/Graphics Europe pozwoli nam się dynamicznie rozwijać i wspólnie realizować korporacyjną strategię Quad 3.0 – dodaje Cymer.
Przy wykorzystaniu pozycji finansowej i zasobów Quad/Graphics, Peppermint będzie prowadził działalność pod dotychczasową marką i skoncentruje się na dalszym rozwijaniu usług jako agencja full-service pod kierownictwem Bartka Cymera, współzałożyciela firmy.
Przejęcie zakończyło się w piątek, 3 sierpnia 2018 r. Warunki przejęcia nie zostały ujawnione.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing