16 maja odbyła się konferencja Innovation AD #Day, podczas której ogłoszono zwycięzcę programu #BEST STARTUP organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR we współpracy z Partnerem Strategicznym Grey Group Poland.
Nagrodę główną, w postaci wyjazdu na Festiwal Lions Innovation w Cannes, Jury przyznało Quantum Lab za produkt Quantum CX, który umożliwia monitorowanie zachowań klientów oraz pracowników w punktach usługowych. Pozwala to badać reakcje pozytywne i negatywne oraz długość interakcji w czasie rzeczywistym, a tym samym skutecznie monitorować komunikację niewerbalną pracowników z klientami w celu podnoszenia jakości obsługi.
Zobacz również
Nagrodę publiczności otrzymało narzędzie OMNIcookie, stworzone przez Cosmose, czyli „ciasteczka” dla świata „rzeczywistego”, które zrewolucjonizowały rynek sprzedaży offline. OMNIcookie posiada już 1 bilion smartphone’ów w Azji, w tym aż 650 milionów w samych Chinach.
Jury przyznało również dodatkową nagrodę dla Hyper Poland, uzasadniając, że skala korzyści dla Polski w przypadku jego realizacji będzie niezwykła. Sukces startupu da początek niesamowitej rewolucji nie tylko w obszarze transportu, ale i we wszystkich dziedzinach gospodarki. Mimo, że sama idea superszybkich pociągów Hyperloop powstała gdzie indziej, polski startup przede wszystkim zoperacjonalizował ją w najmniejszych szczegółach, wprowadził również wiele istotnych innowacji – w szczególności unikatowy system napędowy. Nagrodę w postaci opracowania i pomocy w realizacji planu komunikacji marketingowej przedsięwzięcia oraz wsparcie szkoleniowe dla zespołu z zakresu marketingu ufundowały MediaCom oraz Grey Group Poland.
Spośród 44 zgłoszonych start-up’ów specjalnie wybrane grono ekspertów – przedstawicieli branży komunikacji marketingowej i marketingu oraz funduszy inwestycyjnych i akceleratorów – wybrało TOP20 najciekawszych, najbardziej obiecujących i z potencjałem marketingowym. Mieli oni okazję uczestniczyć w warsztatach i przejść mentoring pod okiem najlepszych specjalistów z branży komunikacji marketingowej. Najlepsza piątka: Cosmose / OMNIcookie, FastTony.es, Quantum Lab / Quantum CX, Specprawnik oraz Ulala Chef zaprezentowała się na scenie głównej konferencji Innovation AD #Day. Pozostałe wybrane startupy biorące udział w konkursie wystąpiły na małej scenie: Calamari, Wandlee, MindCloud, Migam.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Misją programu Innovation AD #BEST STARTUP jest dostarczanie start-up’om wiedzy, której nie znajdą w podręcznikach marketingu oraz łączenie i zacieśnienie współpracy między pracownikami marketingu i reklamy a twórcami innowacyjnych produktów i technologii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Wierzę, że to co dzieje się na rynku startupowym jest ciekawe nie tylko dla rynku startupowego per se, ale jest ciekawe szczególnie dla nas – dlatego, że innowacja, technologia i komunikacja, o których podczas konferencji dużo mówiliśmy są to „naczynia połączone”. Podczas obrad musieliśmy podjąć jedną ważną, niezwykle trudną decyzję, która wymagała od nas wybrania tego jednego, najlepszego startupu, w który uwierzyliśmy i któremu możemy pomóc – czy to przez nasze wsparcie, czy to przez wysłanie na Lions Innovation do Cannes.” – mówiła w trakcie konferencji Anna Pańczyk, CEO Grey Group Poland, który po raz kolejny był Partnerem Strategicznym konkursu.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie.
Partnerzy: Innovation Nest, SpeedUp Venture Capital Group, Aula Polska, Startup Poland, ReaktorWarsaw, IQ Partners, D-RAFT, InnPoland, WirtualneMedia.pl., MamStartup, F5.
Zdjęcia: Przemysław Borys
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Sponsorzy: Polsat Media Biuro Reklamy, AMS, Grupa Wirtualna Polska, KinAds – Reklama w kinie, Nielsen
Współpraca: IRL, Mamastudio
Patroni medialni: Wirtualnemedia.pl, INN Poland, F5