TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Quebonafide został „twarzą” krzyżówek panoramicznych

Quebonafide został „twarzą” krzyżówek panoramicznych
Quebonafide po raz kolejny zaskoczył swoich fanów – tym razem popularny polski raper opublikował na swoim InstaStory zdjęcie słynnych krzyżówek panoramicznych, na okładce których widnieje jego wizerunek.
O autorze
0 min czytania 2020-03-17

O co dokładnie chodzi? Wszystko zostało wyjaśnione w poście opublikowanym na facebookowej grupie QueQuality.crew (QueQuality to wytwórnia płytowa założona przez Quebonafide) – administratorzy fanpage’u poinformowali, że krzyżówki panoramiczne z twarzą rapera na okładce promują popularną ostatnimi dniami akcję #zostańwdomu i zarazem nową płytę artysty.

– Panie w kioskach od 24.03 będą miały dla Was czasoumilacz w ramach akcji #zostańwdomu. Kto pierwszy dorwie, rozwiąże i podeśle zdjęcie krzyżówki z pierwszej strony otrzyma na nasz koszt zestaw preorderowy albumu „ROMANTIC PSYCHO”. Powodzenia! – napisano w poście. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najpierw zmiana wizerunku, teraz niekonwencjonalny sposób na promocję trasy koncertowej. Quebonafide znowu zaskoczył swoich fanów, tworząc witrynę inspirowaną starym Windowsem, na której oprócz informacji o koncertach, można zagrać w grę Saper, czy też porysować w Paincie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing