O co dokładnie chodzi? Wszystko zostało wyjaśnione w poście opublikowanym na facebookowej grupie QueQuality.crew (QueQuality to wytwórnia płytowa założona przez Quebonafide) – administratorzy fanpage’u poinformowali, że krzyżówki panoramiczne z twarzą rapera na okładce promują popularną ostatnimi dniami akcję #zostańwdomu i zarazem nową płytę artysty.
– Panie w kioskach od 24.03 będą miały dla Was czasoumilacz w ramach akcji #zostańwdomu. Kto pierwszy dorwie, rozwiąże i podeśle zdjęcie krzyżówki z pierwszej strony otrzyma na nasz koszt zestaw preorderowy albumu „ROMANTIC PSYCHO”. Powodzenia! – napisano w poście.
Zobacz również
PS
Najpierw zmiana wizerunku, teraz niekonwencjonalny sposób na promocję trasy koncertowej. Quebonafide znowu zaskoczył swoich fanów, tworząc witrynę inspirowaną starym Windowsem, na której oprócz informacji o koncertach, można zagrać w grę Saper, czy też porysować w Paincie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing