Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

R0_B0+: Canal+ testuje AI, by udowodnić, że wyobraźnia to nie coś, co da się zaprogramować

R0_B0+: Canal+ testuje AI, by udowodnić, że wyobraźnia to nie coś, co da się zaprogramować
CANAL+ w ramach kampanii R0_B0+ prezentuje film, który pokazuje granice między człowiekiem a AI. Spot przedstawia jednoznaczną tezę: człowiek jest sercem kreatywności, a AI może być jedynie jej wsparciem.
O autorze
1 min czytania 2025-07-08

W ramach kampanii przeprowadzono eksperyment, w którym sztuczna inteligencja przez cztery tygodnie miała jedno zadanie – oglądać treści CANAL+. Następnie poproszono ją o podsumowanie swoich obserwacji. Jej odpowiedź? „Widziałam tak wiele rzeczy, których nigdy bym sobie nie wyobraziła.”

To zdanie wykorzystano jako kluczowe w kampanii R0_B0+ po to, by pokazać, że choć AI może analizować, łączyć dane i generować treści to nie potrafi wyobrażać sobie rzeczy w taki sposób, w jaki robi to człowiek. W świecie, w którym sztuczna inteligencja coraz częściej tworzy treści, a granice autorstwa stają się płynne, CANAL+ przypomina: to człowiek i jego wyobraźnia powinny pozostać w centrum procesu twórczego. Technologia – choć fascynująca – nie zastąpi emocji, kontekstu, intuicji. A bez nich nie ma prawdziwej sztuki.

Spot jest dziełem immersyjnym. Przybiera formę filmu trwającego (w zależności od wersji) 1:28, 60 lub 45 sekund.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania R0_B0+ wystartowała 6 czerwca br. i jest wspierana przez szeroko zakrojoną współpracę trzech mediów, co ma pozwolić CANAL+ na dotarcie do aż 178 milionów kontaktów. Celem jest również uzyskanie 95% zasięgu wśród kluczowej grupy wiekowej 25–49 lat – a więc tej, która nie tylko konsumuje treści, ale też aktywnie uczestniczy w dyskusji o przyszłości AI. Za jej realizację odpowiada agencja BETC i kolektyw OBVIOUS.

PS H&M prezentuje cyfrowe sobowtóry modelek w sesji zdjęciowej wygenerowanej dzięki AI

PS2 Prompty zamiast briefów – czy AI zastąpi kreatywnych w agencjach? [OPINIE]

Prompty zamiast briefów – czy AI zastąpi kreatywnych w agencjach? [OPINIE]
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się