Nowy skład osobowy organizacji został wybrany na dwuletnią kadencję spośród firm i organizacji zrzeszonych bezpośrednio i pośrednio w Radzie Reklamy. Nadchodząca kadencja obfitować będzie w nowe inicjatywy – projekty, szkolenia, webinaria dla członków, arbitrów oraz dla szerszego rynku. Pierwszą z nich jest projekt GenEtyczni – laboratorium wiedzy, doświadczeń i kompetencji, które ma przybliżać tematykę etyki w reklamie i marketingu, kolejnemu pokoleniu profesjonalistów w tej dziedzinie.
– Jestem szczęśliwy, że w nowej roli prezesa zarządu mogę zaangażować się pracę dla najważniejszej organizacji zajmującej się etyką i samoregulacją w reklamie w Polsce. Doceniam zaufanie, jakim obdarzyli mnie Członkowie organizacji. Wśród priorytetów na najbliższe lata na pewno chciałbym podkreślić dalsze wzmacnianie i promowanie idei samoregulacji, zarówno poprzez aktywność w ośrodkach opiniotwórczych i decyzyjnych, jak i konsekwentne poszerzanie bazy członkowskiej o nowe podmioty i całe obszary rynku.” – powiedział Łukasz Kowalski, prezes zarządu Rady Reklamy. – Najważniejszymi wyzwaniami stojącymi przed Radą Reklamy w najbliższych latach jest rozwój technologii w reklamie, w tym coraz szersze wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz budowanie odpowiedzialnej reklamy środowiskowej i przeciwdziałanie zjawisku greenwashingu. – dodał.
Zobacz również
Celem organizacji jest baczne obserwowanie świata reklamy i zachodzących w nim zmian. Sama Rada jak i Komisja Etyki Reklamy odpowiadają na trendy i zmiany pojawiające się na rynku tak by przekaz trafiający do obiorców był bezpieczny oraz spełniał normy etyczne. W skład Komisji wchodzą wybitni eksperci i ekspertki z wieloletnim doświadczeniem w swoich branżach.
Nowy zarząd Rady Reklamy:
- Łukasz Kowalski, MSL jako prezes zarządu
- Robert Wielgo, IAB Polska
- Małgorzata Węgierek, Havas Media Group
- Aleksandra Przeździecka, Warner Bros. Discovery
- Bartłomiej Morzycki, Browary Polskie
- Małgorzata Skonieczna, Pepsico
Nowa rada nadzorcza Rady Reklamy:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
- Sylwia Palmowska – Stusińska, Procter & Gamble Polska
- Iwona Jacaszek-Pruś, Kompania Piwowarska
- Anna Lubowska
- Beata Rożek, Mars Polska
- Włodzimierz Schmidt, IAB Polska
Pełne informacje o arbitrach znajdują się na stronach Organizacja i Komisja Etyki Reklamy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing