Radek Miklaszewski ma ponad 20-letnie, kompleksowe doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej offline i online. Był odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii rozwoju biznesu i oferty oraz rozwijanie relacji z klientami w polskich i sieciowych agencjach reklamowych, domu mediowym oraz firmie doradczej. Pełnił funkcje zarządcze m.in. w grupie Omnicom (OMD i TBWA), WALK oraz Directors.
Od wielu lat aktywnie zaangażowany w rozwój polskiej branży marketingowej i inicjatywy SAR. Był członkiem zarządu Stowarzyszenia, współorganizował i wspierał konkursy Effie i Media Trendy (obecnie Innovation AD), był także członkiem jury Effie w Polsce i Effie Europe. Ukończył SSGW, SGH i Warszawskie Centrum Dziennikarstwa.
Zobacz również
Nowo utworzone stanowisko business development directora to kolejny etap strategicznych zmian, jakie zaszły w minionym czasie w BBDO Warszawa. W rezultacie trwającej transformacji wielkość biznesu wzrosła blisko o połowę, a do grona klientów dołączyły nowe, prestiżowe marki. Agencja zdecydowanie wzmocniła także swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc w 2018 r. Molecular BBDO – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów sieci BBDO Worldwide. Molecular BBDO pracuje na 20 rynkach w EMEA, APAC i US dla przeszło 30 globalnych marek.