1. W marketingu najważniejsze jest…
Efektywne realizowanie celów firmy, a nie ślepe dążenie do zrealizowania vanity metrics.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Skuteczne budowanie świadomości marki Netguru przy minimalnych wydatkach marketingowych.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Konsekwentny wzrost wielkości firmy o 100% rok do roku bez zatracenia jej najważniejszych wartości.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…
5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…
Podbijanie kolejnych rynków przez docplanner.com.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…
Automatyzacja procesów i rezygnacja z pośredników.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Zatrudnianie specjalistycznej agencji do każdej kolejnej dziedziny działalności firmy.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Samodzielność agencji w działaniu.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Obserwacji tego, co się wokół mnie dzieje, rozmów z zespołem oraz działań firm podobnych do naszej.
10. Moja kampania marzeń…
Taka, której nikt nie widzi i nie dostaje nagród, a jednak realizuje cele firmy.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego, że…
Lubię myśleć nieschematycznie i w ramach teamu Growth, w którym łączymy w Netguru marketing, rozwój firmy oraz rekrutację, pracować z ludźmi myślącymi podobnie.
Radek Zaleski
Head of Growth, Netguru
Odpowiedzialny za rozwój Netguru i koordynację wszystkich procesów marketingowych, sprzedażowych oraz rekrutacyjnych firmy. Z branżą mediowo-marketingową związany jest od ponad 10 lat. Wcześniej zajmował się rozwojem produktów spółki Cdp.pl oraz współtworzył strategię marketingową marki Gazeta.pl. Jest współwłaścicielem startupu Swapp Games i dumnym tatą półrocznego Kostka.