Dla najlepszych absolwentów Radio Akademii przewidziano możliwość realizacji stażu, praktyk a nawet zatrudnienia w jednej ze stacji Grupy Radiowej Time.
Radio Akademia skierowana jest do wszystkich, którzy marzą o pracy w radiu i chcą w praktyce poznać radio od kuchni. Szkolenie trwa trzy miesiące i obejmuje m.in. zajęcia z dziennikarstwa informacyjnego, formatowania muzycznego, warsztaty prezenterskie czy emisję głosu.
Zobacz również
Koordynatorem projektu Radio Akademii jest Norbert Bieńkowski, prezenter Radia VOX FM. Wykłady, zajęcia i warsztaty poprowadzą praktycy z wieloletnim doświadczeniem zawodowym: Piotr Bukowski (dziennikarz informacyjny i reporter Radia ESKA), Michał Celeda (z-ca dyrektora programowego i z-ca dyrektora muzycznego Radia ESKA), Andrzej Descours (szef promocji Radia ESKA), Artur Jarząbek (dziennikarz informacyjny i reporter Radia ESKA), Andrzej Jaszczyszyn (prezenter radiowy, Project Manager, trener), Katarzyna Nowakowska (dziennikarka informacyjna i reporterka, zastępca szefowej newsroomu), Anna Paluszek (dyrektor programowa Radia WAWA), Beata Piekarska (szefowa Newsroomu grupy radiowej Time), Jacek Prusinowski (dziennikarz informacyjny i reporter, specjalizujący się w tematyce politycznej), Marcelina Przeździęk (neurologopeda, trener głosu), Kamil Rutkowski (prezenter i dziennikarz informacyjny, specjalizujący się w tematyce sportowej), Piotr Rzepka (dyrektor programowy Radia VOX FM i VOX Music TV), Krzysztof Skrzypkowski (prezenter, szef muzyczny Radia VOX FM i VOX Music TV), Olgierd Wojtkowiak (dyrektor programowy i dyrektor muzyczny Radia ESKA), Maciej Woźnica (producent radiowy, szef Działu Produkcji).
Lista słuchaczy semestru wiosennego została zamknięta. Z uwagi na ogromne zainteresowanie i ograniczoną liczbę miejsc, przeprowadzono dwa etapy rekrutacji. Wkrótce wystartuje nowa tura zapisów na semestr jesienny.
Szczegółowe informacje o Radio Akademii znajdują się na stronie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing