Mieszkańcy Bydgoszczy, Wrocławia i Śląska dowiedzą się o nowej stacji nadającej w ich okolicy z reklam prezentujących logotyp i hasło Radia Pogoda, a także częstotliwość, na której można słuchać rozgłośni w eterze. Działania promocyjne prowadzone są lokalnie na łamach wydań „Gazety Wyborczej” i „Faktu”, w kinach sieci Helios oraz na billboardach i citylightach AMS. Kampanię, która potrwa do końca marca br., przygotował dział promocji Grupy Radiowej Agory, spot stworzyło SVG STUDIO.
Kreacje reklamowe informujące o nowych miastach nadawania Radia Pogoda będzie też można zobaczyć na stronie radiopogoda.pl i na profilu stacji na Facebooku.
Zobacz również
Radio Pogoda to trzecia muzyczna marka Grupy Radiowej Agory. Stacja nadaje od połowy 2015 r. w Krakowie, Poznaniu, Opolu oraz Warszawie, a od marca br. także w Bydgoszczy, Wrocławiu i na Śląsku. Na jej antenie można usłyszeć niezapomniane piosenki z lat 40., 50. i 60. XX wieku, a także znane i lubiane głosy – m.in. Krystynę Loskę, Ksawerego Jasieńskiego, Wojciecha Pijanowskiego i Magdalenę Olszewską-Mikołajczak. Program stacji skierowany jest w szczególności do osób w wieku powyżej 50 lat, a jej hasło to „Najpiękniejsze wspomnienia”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing