W ramach Grupy Mullenlowe, obejmującej spółki Mediahub, MullenloweWarsaw i Octopus Tech, stworzono nowe stanowisko associate director & enterprise development. Objął je Radomir Jaszczuk, manager z wieloletnim doświadczeniem pracy w agencjach digitalowych, performance’owych i reklamowych. Zadaniem Radomira Jaszczuka będzie wzmacnianie biznesu grupy poprzez tworzenie komplementarnych projektów w obszarach transformacji cyfrowej, dopasowanych do potrzeb klientów oraz aktywne dostosowywanie i sprzedawanie rozwiązań cyfrowych całej organizacji.
Jednym z głównych celów grupy jest wzrost sprzedaży omnichannel, nakierowanej na działania performance i e-commerce, które są kluczowymi obszarami inwestycji Mediahub, MullenloweWarsaw i Octopus Tech.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W strukturach Grupy Mullenlowe będzie ściśle współpracował z zarządem organizacji, w której skład wchodzą: Robert Winiarski, prezes zarządu i dyrektor finansowy, Kinga Grzelewska, członek zarządu i managing partner MullenloweWarsaw oraz Ewa Góralska, członek zarządu i managing director Mediahub.
Radomir Jaszczuk ostatnio związany był z Digitree Group, gdzie przez sześć lat m.in. obejmował stanowisko ds. rozwoju sprzedaży Grupy, w której skład wchodzą np. agencje JU, SARE oraz Fast White Cat. Poprzednio był członkiem zarządu agencji 360 stopni – Kore. Przez 18 lat wydawał magazyny „Życie Handlowe” i „Kosmetyki”.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta