Celem działań jest budowa zaangażowania i nawiązanie bliskiej relacji z konsumentami.
W ramach projektu agencja jest odpowiedzialna za regularne przygotowywanie serii artykułów i filmów vlogowych. Do współpracy zaproszono Betę Lenską, która razem z czytelnikami bloga będzie odkrywać świat produktów Tchibo.
Zobacz również
Dodatkowo, raz w miesiącu wybrani czytelnicy otrzymują specjalny BOX od Tchibo „Moje Odkrycia”, zyskując możliwość przetestowania produktów, które będą dostępne w salonach Tchibo i sklepach online.
Agencja Kalicińscy.com prowadzi komunikację marki Tchibo we wszystkich kanałach social media, w tym na Facebooku, Google+, Pintereście i na YouTube, jak również na Instagramie i Twitterze.
– Blog „Radość odkrywania” powstał, aby pomagać i inspirować. Prezentujemy na nim zaskakujące porady i rozwiązania, które często ułatwiają życie lub je po prostu uprzyjemniają – informuje Bartłomiej Morawiec Brand Manager marki Tchibo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
To kolejny projekt w portfolio Kalicińscy.com, w którym agencja wdraża i rozwija strategię content marketingu. Za produkcję contentu foto i wideo dla marki Tchibo, odpowiedzialna jest agencja The Fog, część Grupy Kalicińscy.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wideo case study „Radość Odkrywania”: