„Radość odkrywania” – Kalicińscy.com przejęli obsługę digital marki Tchibo

Kalicińscy.com przejęli kompleksową obsługę digital marki Tchibo w Polsce. W ramach współpracy agencja stworzyła blog „Radość odkrywania”, który jest realizacją strategii content marketingu dla nowego Klienta. Kalicińscy.com odpowiadają również za komunikację marki w social media.
O autorze
1 min czytania 2014-06-03

Celem działań jest budowa zaangażowania i nawiązanie bliskiej relacji z konsumentami.

W ramach projektu agencja jest odpowiedzialna za regularne przygotowywanie serii artykułów i filmów vlogowych. Do współpracy zaproszono Betę Lenską, która razem z czytelnikami bloga będzie odkrywać świat produktów Tchibo.

Dodatkowo, raz w miesiącu wybrani czytelnicy otrzymują specjalny BOX od Tchibo „Moje Odkrycia”, zyskując możliwość przetestowania produktów, które będą dostępne w salonach Tchibo i sklepach online.

Agencja Kalicińscy.com prowadzi komunikację marki Tchibo we wszystkich kanałach social media, w tym na Facebooku, Google+, Pintereście i na YouTube, jak również na Instagramie i Twitterze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Blog „Radość odkrywania” powstał, aby pomagać i inspirować. Prezentujemy na nim zaskakujące porady i rozwiązania, które często ułatwiają życie lub je po prostu uprzyjemniają – informuje Bartłomiej Morawiec Brand Manager marki Tchibo.

To kolejny projekt w portfolio Kalicińscy.com, w którym agencja wdraża i rozwija strategię content marketingu. Za produkcję contentu foto i wideo dla marki Tchibo, odpowiedzialna jest agencja The Fog, część Grupy Kalicińscy.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wideo case study „Radość Odkrywania”:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się