Przetarg został rozstrzygnięty we wrześniu 2018 roku. Dotyczył opracowania nowej idei kreatywnej marki, która ma zostać przełożona na ATL-owe punkty styku z konsumentami: BB, CL, CLP, Facebook, kampanie digitalowe oraz współpracę z influencerami.
Projekt z ramienia Cape Morris prowadzi Magda Stawinoga. Strony nie ujawniają, na jaki okres została podpisana umowa. W przetargu startowały 3 inne agencje reklamowe.
Zobacz również
– Zdecydowaliśmy się powierzyć markę Mieszko agencji Cape Morris ponieważ zaprezentowała ona świeży i angażujący koncept kreatywny. Dostrzegliśmy w nim też wartość dodaną – potencjał do kontynuowania go jako platformy komunikacyjnej na przyszłość – komentuje dyrektor marketingu Mieszko, Dawid Błaszczyk.
– Niezwykle często projekty produktów FMCG umożliwiają obranie bardzo zróżnicowanych kierunków komunikacji – zależnych od pozycjonowania marki. Ale niewiele z nich kończy się zbudowaniem idei kreatywnej, która realnie oddaje charakter marki i produktu. Głównie, ponieważ są oparte o generyczne insighty, z którymi trudno się utożsamić. Opracowując ideę dla Mieszko, kluczowe było dostrzeżenie, w jakim środowisku polskie rodziny kupują i jedzą cukierki – niby proste zadanie, a jak wymagające – chcąc skondensować tak wiele spostrzeżeń w jeden pomysł, który będzie zrozumiały dla każdego. W związku z planowaną kampanią ATL-ową, odsłona estetyczna w projekcie była priorytetowa – co pozwoliło na szczegółowe dopracowanie key visuali, które już na pierwszy rzut oka wzbudzają pozytywne emocje u odbiorcy. Ponieważ wywodzą się z bardzo naturalnego insightu – komentuje dyrektor kreatywny Cape Morris, Jared Kacperczyk.
Za obsługę mediów odpowiada agencja Wavemaker.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing