TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Radość w gestach mieszka” – Cape Morris wygrywa przetarg marki Mieszko

Agencja Cape Morris wygrała zamknięty przetarg na ideę kreatywną marki Mieszko. Będzie ona odpowiedzialna za wdrożenie nowo opracowanej idei kreatywnej „Radość w gestach mieszka” w komunikacji ATL: OOH, digital oraz za współpracę z influencerami. Zostanie także przeprowadzony ogólnopolski konkurs.
O autorze
1 min czytania 2018-11-06

Przetarg został rozstrzygnięty we wrześniu 2018 roku. Dotyczył opracowania nowej idei kreatywnej marki, która ma zostać przełożona na ATL-owe punkty styku z konsumentami: BB, CL, CLP, Facebook, kampanie digitalowe oraz współpracę z influencerami.

Projekt z ramienia Cape Morris prowadzi Magda Stawinoga. Strony nie ujawniają, na jaki okres została podpisana umowa. W przetargu startowały 3 inne agencje reklamowe.

– Zdecydowaliśmy się powierzyć markę Mieszko agencji Cape Morris ponieważ zaprezentowała ona świeży i angażujący koncept kreatywny. Dostrzegliśmy w nim też wartość dodaną – potencjał do kontynuowania go jako platformy komunikacyjnej na przyszłość – komentuje dyrektor marketingu Mieszko, Dawid Błaszczyk.

– Niezwykle często projekty produktów FMCG umożliwiają obranie bardzo zróżnicowanych kierunków komunikacji – zależnych od pozycjonowania marki. Ale niewiele z nich kończy się zbudowaniem idei kreatywnej, która realnie oddaje charakter marki i produktu. Głównie, ponieważ są oparte o generyczne insighty, z którymi trudno się utożsamić. Opracowując ideę dla Mieszko, kluczowe było dostrzeżenie, w jakim środowisku polskie rodziny kupują i jedzą cukierki – niby proste zadanie, a jak wymagające – chcąc skondensować tak wiele spostrzeżeń w jeden pomysł, który będzie zrozumiały dla każdego. W związku z planowaną kampanią ATL-ową, odsłona estetyczna w projekcie była priorytetowa – co pozwoliło na szczegółowe dopracowanie key visuali, które już na pierwszy rzut oka wzbudzają pozytywne emocje u odbiorcy. Ponieważ wywodzą się z bardzo naturalnego insightu – komentuje dyrektor kreatywny Cape Morris, Jared Kacperczyk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za obsługę mediów odpowiada agencja Wavemaker.

Słuchaj podcastu NowyMarketing