Radosław Gołąb objął stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktów digital w AMS

1 czerwca 2020 r. do zespołu AMS dołączył Radosław Gołąb. Objął stanowisko Dyrektora ds. rozwoju produktów digital.
O autorze
0 min czytania 2020-06-04

W AMS Radosław Gołąb będzie odpowiedzialny za budowę i wdrożenie modelu sprzedaży oferty cyfrowej, rozwój oferty digital out-of-home w połączeniu z rozwiązaniami online, a także współpracę z innymi podmiotami.

Radosław Gołąb z branżą reklamy online związany jest od ponad 13 lat. Poprzednio pracował w Gemius S.A. na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego. Zajmował się rozwojem produktu skierowanego do wydawców – adserwera AdOcean, dostępnego na 19 rynkach; odpowiadał za stworzenie oraz wprowadzenie na rynek AdOcean SSP. Oprócz tego prowadził szkolenia oraz wykłady dotyczące technologii programmatic i zarządzania kampaniami reklamowymi w internecie. Jest członkiem Grupy Roboczej IAB dotyczącej reklamy programmatic. Wcześniej zajmował się rozwijaniem oferty reklamowej wideo wydawców w firmie brokerskiej Atmedia.