Radosław Majdan, w ramach współpracy ambasadorskiej, będzie twarzą aktywacji reklamowych GO+bet uwzględniających działania w Internecie (media społecznościowe, GDA, strona internetowa GO+bet) oraz w radiu i telewizji. Dodatkowo będzie wspierał markę podczas wydarzeń offline – spotkań we flagowych punktach stacjonarnych firmy czy podczas kluczowych meczów Wisły Kraków.
GO+bet został także wyłącznym branżowym sponsorem programu „Przegląd Ligowy” emitowanego w piątki na platformie Onet.pl / Przegląd Sportowy, gdzie jednym z prowadzących jest właśnie Radosław Majdan.
Zobacz również
Start kampanii „Perfekcyjny Pan Bramkarz”
Pierwsza odsłona kampanii pod hasłem „Perfekcyjny Pan Bramkarz” staruje już 10 listopada. Mechanika kampanii stoi w kontrze do typowych propozycji bukmacherów oferujących nagradzanie za liczbę strzelonych goli. W ramach kampanii GO+bet nagradzane będą świetne wyniki bramkarzy Ekstraklasy, czyli ich czyste konta. Nagrody w postaci darmowych zakładów (tzw. FreeBet) uzyskają Ci uczestnicy, którzy na swoim kuponie zamieszczą mecz z Ekstraklasy, w którym co najmniej jedna z ekip nie straci gola. (zgodnie z regulaminem – KLIK).
Bardzo się cieszymy, że Radek Majdan zgodził się zostać ambasadorem GO+bet. Jestem przekonany, że będzie to doskonała współpraca. Dwukrotny tytuł Mistrza Polski i jego znakomite występy w Wiśle Kraków, której jesteśmy oficjalnym sponsorem, świadczą o wielkiej klasie sportowej tego zawodnika, ale także idealnie wpisują się w długoterminową strategię marketingową GO+bet – uważa Dawid Mrowiec, Członek Zarządu GO+bet sp. z o.o.
Umowa o współpracy ambasadorskiej z Radosławem Majdanem została zawarta do końca lipca 2024 roku z możliwością jej przedłużenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za koncepcję, zakup mediów oraz realizację kampanii odpowiada krakowska agencja YOHO.
Słuchaj podcastu NowyMarketing