Rafal Albin dołączył do Microsoft ponad 11 lat temu i zajmował różne stanowiska kierownicze w kraju i regionie. W tym czasie z powodzeniem realizował projekty na rzecz upowszechnienia technologii chmurowej, współpracując z klientami, partnerami i środowiskiem deweloperów.
Swoją pracę w Microsoft rozpoczął obejmując stanowisko kierownika grupy produktowej Windows. Od 2013 roku kierował zespołem Nowych Technologii (Developer Experience) odpowiedzialnym za wprowadzanie na rynek najnowszych rozwiązań firmy oraz transformację i rozwój współpracy ze środowiskami deweloperskimi i przedsiębiorstwami tworzącymi oprogramowanie w oparciu o technologię Microsoft (ISV). Od 2016 roku był odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań konsumenckich na terenie Polski oraz Rumunii. Będąc Członkiem Zarządu polskiego oddziału Microsoft należał również do kierownictwa działu Consumer and Devices Sale w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Zobacz również
Ostatnio, jako CEE Enterprise Channel Management Lead, Rafał Albin wspierał proces transformacji cyfrowej klientów Microsoft w ramach kanału partnerskiego w tym regionie.
Nowy Dyrektor Marketingu i Operacji w Microsoft Polska jest związany z branżą IT od 1999 roku. Początkowo prowadził własną firmę dostarczającą i wdrażającą oprogramowanie oraz usługi IT w przedsiębiorstwach z sektora MŚP. W kolejnych latach Rafał Albin był związany z rynkiem dystrybucyjnym będąc odpowiedzialnym za szereg obszarów zarówno na poziomie krajowym jak i regionalnym.
Rafał Albin jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Politechniki Wrocławskiej.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing