TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rafał Arciszewski objął stanowisko business intelligence managera w Time SA

Rafał Arciszewski dołączył do Grupy ZPR MEDIA. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za budowę i wprowadzenie w życie strategii danych oraz kształtowanie kultury organizacyjnej opartej o dane.
O autorze
1 min czytania 2022-01-14

Do jego zadań należy m.in. wdrożenie systemu Business Intelligence, rozwój kompetencji i rozwiązań analitycznych wspomagających pracę organizacji oraz optymalizacja procesów związanych z wykorzystaniem danych. Jak podkreśla, za cel stawia sobie zapewnienie jakości i użyteczności danych.

Rafał Arciszewski analityką danych zajmuje się od kilkunastu lat, począwszy od stanowiska specjalisty ds. analiz internetowych po dyrektora centralnego Działu Analiz.

W Polska Press Grupie zbudował dział analiz, który aktywnie wspierał firmę, m.in. w obszarach analityki internetowej, redakcyjnej, sprzedażowej, powierzchni reklamowej czy kontrolingu. Zaangażowany zespół, nowoczesny ekosystem analityczny i konsekwentne promowanie zarządzania opartego o dane pozwoliły na rozwój nowych obszarów biznesowych i wpłynęły na strategię firmy. Transformacja w organizację Data Driven nie byłaby możliwa tylko dzięki jakościowym danym i nowoczesnym narzędziom. Kluczem do zmiany było partnerskie podejście i głębokie zrozumienie specyfiki obszarów biznesowych, w których działała firma.

Przez ostatnie 10 lat był również członkiem Zespołu Metodologicznego działającego w ramach spółki Polskie Badania Internetu – odpowiedzialnej za badanie Mediapanel.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj