Ideą konkursu jest promowanie osób dzielących się z użytkownikami LinkedIna swoją wiedzą i doświadczeniem poprzez wartościowe publikacje i budowanie relacji ze społecznością biznesową.
W finale konkursu zmierzyło się 36 osób wskazanych przez kapitułę konkursu, na które można było głosować do 25.03.2022. W powszechnym głosowaniu wzięło udział niemal cztery tysiące użytkowników polskiego LinkedIna. Pierwsze miejsce zdobył szef firmy InPost – Rafał Brzoska, drugie zajmująca się wizerunkiem i PR – Barbara Krysztofczyk, a trzecie prawniczka działająca na rzecz praw kobiet w pracy – Elżbieta Niezgódka.
Zobacz również
Dla trójki finalistów przewidziano szereg nagród, m.in. szkolenia, vouchery na usługi i konsultacje biznesowe, a także możliwość udziału w wywiadzie przeprowadzonym i promowanym przez dr. Macieja Kaweckiego.
W tym roku kapituła konkursu przyznała też dodatkowe nagrody, niezależne od głosowania społeczności użytkowników LinkedIn. Tutaj na pierwszym miejscu znalazła się Ewa Brok, na drugim Rafał Brzoska, a na trzecim Natalia Hatalska.
To już druga edycja konkursu, rok temu tytuł LinkedIn Top Influencera otrzymała Sylwia Królikowska, psycholog i trener biznesu. Organizatorem konkursu jest Klub Inteligencji Biznesu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Barbara Krysztofczyk to ekspertka ds. wizerunku i PR, trenerka wystąpień publicznych w Krystal Point i była CEO agencji Synertime. Basia z PR-em jest związana od kilkunastu lat. W tym czasie pracowała dla korporacji, polityków, Szymona Hołowni czy Anny Lewandowskiej.