Basia Krysztofczyk z PR-em związana jest od 2005 r. Już wtedy miała okazję współpracować m.in. Wizz Air Group, Nordea Bank czy Scandlines, a także organizować konferencje prasowe w Czechach. Teraz na swoim koncie ma współprace z politykami, korporacjami czy tak silnymi markami osobistymi, jak Szymon Hołownia czy Anna Lewandowska.
Zobacz również
Jak wskazuje właścicielka Krystal Point – PR przez te kilkanaście lat znacząco się zmienił. Doszły zupełnie nowe obszary do zagospodarowania, takie jak chociażby social media. Mimo to PR nadal mocno związany jest ze światem tradycyjnych mediów i dziennikarzy. Choć te relacje nie zawsze układają się tak dobrze, jak obie strony by sobie tego życzyły. Damian Jemioło w rozmowie z Basią Krysztofczyk zapytał ją też, czy jeden z obecnie najatrakcyjniejszych sektorów marketingu – social media marketing – zawdzięcza swój początek PR-owi. Okazuje się jednak, że… niekoniecznie.
– Mam wrażenie, że branża PR w Polsce przespała boom facebookowy. To była część tego tortu komunikacyjnego, który mogliśmy ukroić dla siebie. Natomiast zagarnęły to agencje interaktywne i marketingowe, które bardzo szybko zauważyły tu potencjał i wzięły to pod swoje skrzydła. Najczęściej osoby, które zajmują się social mediami to odnoga agencji interaktywnych – mówi Basia Krysztofczyk.
Ekspertka ds. wizerunku i PR-u w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast opowiada o tym, jakie zmiany zaszły w PR-ze, czy PR-owcy przeżywają kryzys tożsamości, czego nie lubią w dziennikarzach, a także jak współpracuje się z takimi postaciami jak Szymon Hołownia czy Anna Lewandowska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- Marta Niemira to CEO agencji Słucham – pierwszej w Polsce agencji skoncentrowanej na współpracy marek z podcasterami. W portfolio agencji Marty znajdują się m.in. Okuniewska czy Dwóch Typów Podcast. Współpracuje z nimi – choć nie na wyłączność – również Rock&Borys.
-
Edwin Zasada to social media & influencer marketing director w Cut The Mustard. Związany ze światem mediów społecznościowych od ponad dekady. Edwin opowiada, jak pracuje się z największymi, dlaczego nie lubi serduszek na Instagramie i jak afery scamerskie wpłyną na rynek influencerski.
-
Artur Roguski – twórca bloga Why So Social i autor książki „Zrozumieć social media” opowiada o tym, jak zmienił się świat marketingu i jakie błędy najczęściej popełniają młodzi marketerzy.