TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Chciałbym, żeby Instagram usunął widoczność lajków pod postami (podcast)

Chciałbym, żeby Instagram usunął widoczność lajków pod postami (podcast)
Edwin Zasada to social media & influencer marketing director w Cut The Mustard. Związany ze światem mediów społecznościowych od ponad dekady. Edwin opowiada, jak pracuje się z największymi, dlaczego nie lubi serduszek na Instagramie i jak afery scamerskie wpłyną na rynek influencerski.
O autorze
0 min czytania 2021-11-23

Wywiad z Edwinem Zasadą

Edwin Zasada zaczynał swoją przygodę z social mediami ponad 10 lat temu. Wtedy działał jeszcze na serwisach takich jak Grono, nk.pl czy Fotka.pl. Obecnie działa z ramienia Cut The Mustard i współpracuje z największymi markami w Polsce. Edwin miał również epizod blogerski, w którym dokumentował swoją przemianę na blogu „Zabij Grubasa”. 

Social media & influencer marketing director w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast opowiada, jak zmienił się świat social mediów, czy TikTok jest lepszą platformą, niż się nam wydaje, co się stało z Clubhouse i jak usunięcie dislike’ów pod filmikami na YouTube wpłynie na serwis.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj