Chciałbym, żeby Instagram usunął widoczność lajków pod postami (podcast)

Chciałbym, żeby Instagram usunął widoczność lajków pod postami (podcast)
Edwin Zasada to social media & influencer marketing director w Cut The Mustard. Związany ze światem mediów społecznościowych od ponad dekady. Edwin opowiada, jak pracuje się z największymi, dlaczego nie lubi serduszek na Instagramie i jak afery scamerskie wpłyną na rynek influencerski.
O autorze
0 min czytania 2021-11-23

Wywiad z Edwinem Zasadą

Edwin Zasada zaczynał swoją przygodę z social mediami ponad 10 lat temu. Wtedy działał jeszcze na serwisach takich jak Grono, nk.pl czy Fotka.pl. Obecnie działa z ramienia Cut The Mustard i współpracuje z największymi markami w Polsce. Edwin miał również epizod blogerski, w którym dokumentował swoją przemianę na blogu „Zabij Grubasa”. 

Social media & influencer marketing director w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast opowiada, jak zmienił się świat social mediów, czy TikTok jest lepszą platformą, niż się nam wydaje, co się stało z Clubhouse i jak usunięcie dislike’ów pod filmikami na YouTube wpłynie na serwis.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj