Dziś nikt nie ma już wątpliwości, że podcasty to format, który sprzedaje. Ich popularność rośnie, a sami podcasterzy są coraz bardziej rozpoznawalni. Format ten na stałe zagościł w słuchawkach i głośnikach Polaków. Trend ten postanowiła wykorzystać Marta Niemira, która założyła Agencję Słucham – pierwszą w Polsce stricte ukierunkowaną na podcasterów.
Zobacz również
– Kiedy przychodzi do nas do pracy ktoś nowy, to zawsze mówię mu, że nasza praca, to praca z influencerami, ale z dojrzałymi. Mam wrażenie, że twórcy podcastów są poważniejsi – jakkolwiek źle by to nie zabrzmiało. Współpracuje się z nimi łagodniej, bo rozumieją, że są one „w pracy”. A ta musi być wykonana poprawnie – zgodnie z briefem, bez spóźnień i ociągania się. Bardzo cenię sobie współpracę z naszymi twórcami – mówi Marta Niemira.
CEO Agencji Słucham wskazuje, jak przebiegała ich kampania z Kompanią Piwowarską czy Empik GO i dlaczego marki te były zadowolone ze współpracy z podcasterami. Pokazuje też, kiedy podcaster może zacząć „sprzedawać” i przynosić konwersję, a także skąd bierze się ich fenomen.
Posłuchaj najnowszego odcinka NowyMarketing Podcast.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
-
Edwin Zasada to social media & influencer marketing director w Cut The Mustard. Związany ze światem mediów społecznościowych od ponad dekady. Edwin opowiada, jak pracuje się z największymi, dlaczego nie lubi serduszek na Instagramie i jak afery scamerskie wpłyną na rynek influencerski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
Artur Jabłoński to CEO agencji Digitalk i jeden z najbardziej rozpoznawalnych blogerów i konsultantów marketingowych. Rozmawiamy z Arturem o jego ścieżce kariery, książkach i tym, jakie są największe grzechy branży.
-
Marek Jankowski to autor podcastu Mała Wielka Firma i założyciel czasopisma branżowego Branża Dziecięca. Marek zdradza, jak wygląda rynek podcastów w Polsce i dlaczego tak bardzo opłaca się tworzyć tego typu treści.