Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Rafał Chodzicki dołączył do zespołu Up&More

Rafał Chodzicki objął stanowisko SEO specialist w agencji interaktywnej Up&More. Odpowiada za tworzenie i koordynację strategii SEO, audyty wraz z rekomendacjami zmian czy przygotowanie ofert dla nowych klientów.
O autorze
0 min czytania 2017-01-23

Rafał Chodzicki w Up&More koordynuje prace działu SEO i digital marketingu. Odpowiada za przygotowanie ofert dla nowych klientów, a także wdrażanie strategii SEO oraz kampanii content marketingowych. W zakres jego obowiązków wchodzi m.in. analiza i optymalizacja procesów związanych z SEO, przeprowadzanie audytów wraz rekomendacją zmian, a także śledzenie algorytmów Google i raportowanie wyników opartych na rankingu i widoczności strony.

Rafał Chodzicki związany jest z branżą marketingową od 2012 roku. Pracował m.in. w Brain Juice Group i Eppearance realizując projekty dla takich klientów jak Make Me Fit, Myfonica, Berlitz.

Odpowiadał za przygotowanie ofert i strategii SEO, realizację projektów content marketingowych, zarządzanie kontami klientów oraz tworzenie i koordynację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Prowadził także szkolenia z zakresu podstawowej wiedzy na temat marketingu w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj