Do jego głównych zadań należeć będzie zarządzanie wszystkimi aspektami projektowania i kreatywnej pracy agencji. Będzie odpowiedzialny za to, by projekty były dostosowane do oczekiwań klienta i wykonane w ramach przyjętego budżetu i harmonogramu.
Z Rafałem współpracujemy od blisko 6 lat i cenimy go za jego interdyscyplinarną wiedzę, kompetencje i profesjonalizm. Ten awans to dla nas nowy rozdział i motywacja do realizacji kolejnych ambitnych celów biznesowych – komentuje Monika Mikowska, CEO Mobee Dicka.
Zobacz również
Rafał jest projektantem z 15-letnim stażem. Zdobywał doświadczenie w agencjach interaktywnych i startupach, gdzie projektował dla takich marek, jak Samsung Polska, Duracell, czy Kompania Piwowarska.
Swoje kompetencje projektowe wykorzystywał we współpracy z ramienia Mobee Dicka z wieloma organizacjami. Wśród klientów, dla których pracował są: Vattenfall, PLL LOT, Credit Agricole, Banque Saudi Fransi, Diebold Nixdorf, Empik.
Absolwent ASP w Katowicach (wzornictwo przemysłowe) oraz studiów podyplomowych UX Design na Uniwersytecie SWPS. Jest wykładowcą tej uczelni.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Z Mobee Dick Rafał jest związany od czerwca 2016 roku, dotychczas pracował na stanowisku senior UI designera.
Słuchaj podcastu NowyMarketing