RAFAŁ MADAJCZAK: Media zawsze będą lepsze w storytellingu od Facebooka (podcast)

RAFAŁ MADAJCZAK: Media zawsze będą lepsze w storytellingu od Facebooka (podcast)
Rafał Madajczak to założyciel serwisu satyrycznego ASZDziennik, a obecnie dyrektor kreatywny w Gazeta.pl. Z Rafałem rozmawiamy o tym, jak zmieniają się media i co to oznacza dla marek.
O autorze
1 min czytania 2022-05-27

Rafał Madajczak od kilkunastu lat związany jest z mediami. Na początku zaczynał w portalu o2.pl, gdzie w międzyczasie założył ASZDziennik – najpopularniejszy serwis satyryczny w Polsce. Rafał połączył wówczas siły z Grupą NaTemat, a w 2020 r. przeszedł do Gazeta.pl, gdzie został dyrektorem kreatywnym. 

– W social mediach możesz kupić jakiś zasięg, grupę docelową itd. Media są w stanie zaproponować coś bardziej złożonego. Facebook sam z siebie nie robi wysoko zasięgowych akcji społecznych, a może jedynie zapewnić parosekundową uwagę. Nie wiadomo, jaka jest misja Facebooka, jakie są ich wartości. Media są i będą lepsze w opowiadaniu historii. Potrafimy wymyślić rzeczy, na które nie wpadają platformy – mówi Rafał Madajczak.

Z Rafałem rozmawiamy o tym, jak zmieniają się media, z kim obecnie konkurują, dlaczego ludzie coraz mniej szanują dziennikarzy i co tak naprawdę daje media relations. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się