Rafał Niemczynowicz stanie na czele nowo powstałego działu UX w GoldenSubmarine

W agencji GoldenSubmarine powstaje dział UX. Szefem zespołu, jako head of UX, został Rafał Niemczynowicz. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze agencji.
O autorze
1 min czytania 2019-02-28

Do tej pory eksperci zajmujący się obszarem user experience, formalnie należeli do działu strategii. Szef czteroosobowego zespołu, Rafał Niemczynowicz, jest związany z agencją od czterech lat. Do jego zadań należy zarządzanie działem UX, koordynowanie realizacji projektów na rzecz klientów, jak też wsparcie działań new businessowych.

– Doświadczenia klienta należą dziś do kluczowych obszarów komunikacji digitalowych. To coraz istotniejsza kompetencja agencji e-marketingowej. Przy coraz wyższej konkurencyjności marek i ich ofert, to intuicyjny, przyjazny i angażujący dostęp do produktu bądź usługi w sieci, może decydować o sukcesie biznesowym. Zwłaszcza że młode generacje konsumentów są pod tym względem coraz bardziej wymagające, a popularność mobile’u i aplikacji na urządzenia mobilne stale rośnie. Coraz większy rynek e-commerce jest tylko jednym z przykładów tego trendu – mówi Rafał Niemczynowicz.

Rafał Niemczynowicz, jako UX Designer w GoldenSubmarine, współpracował m.in. z markami Carrefour, ING, PayU, SKODA, Grupa Żywiec.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj