Rainbow Tours z Brązowym Effie za kampanię Taryfy

W poniedziałek 8 października Rainbow Tours odebrał nagrodę Brązowe Effie. Jury doceniło kampanię reklamową: Taryfy - „Dzieciaki górą” oraz „Plaża pod nosem” z 2011 roku.
O autorze
0 min czytania 2012-10-10

Kampania reklamowa Taryfy obecna była w mediach od 20 maja 2011 roku.

Taryfa „Dzieciaki górą” skupiała się głównie na promocji Figloklubów oraz szeregu innych specjalnie wybranych hoteli nastawionych na rodzinny wypoczynek. Taryfa dawała rodzicom zniżki nawet do 24 procent i specjalne ceny dla dzieci od 599 złotych. W wariancie „Plaża pod nosem” brane były pod uwagę hotele usytuowane nad brzegiem morza raczej dla ludzi młodych. W tym przypadku także obowiązywały zniżki do 24 procent na wszystkie terminy sezonu letniego.

Cała akcja reklamowa opierała się na kampanii w telewizji, w internecie oraz mediach niestandardowych. Za kreację odpowiedzialna była agencja reklamowa Fat Baby, a planowaniem i zakupem mediów zajmował się dom mediowy Starcom. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj