Rajca jest związany z branżą marketingową od 10 lat. Doświadczenie zdobywał realizując projekty dla takich marek jak: Coca-Cola, Deichmann, Getin Bank, Orlen, PKO Bank Polski, PLAY, PZU, T-Mobile, Toyota, Volvo. Wyróżniany na Web Design Served.
WALK Digital to strategiczno-kreatywna agencja komunikacji marketingowej specjalizująca się w wykorzystywaniu kanałów szeroko pojętego digitalu. Agencja obsługuje na poziomie globalnym takie marki jak: Ceresit, Nickelodeon, Pattex. Lokalnie pracuje m.in. dla Sony Mobile i Grupy Adamed. Wykorzystując niestandardowe koncepcje, oparte na silnej strategii, agencja nie tylko regularnie pozyskuje nowe zlecenia, ale również zdobywa prestiżowe nagrody za wysokiej jakości kreację – tylko w 2015 roku otrzymała 5 statuetek KTR.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]