Kampania przekonuje do przełamania tabu związanego z mówieniem o chorobie, ale przede wszystkim opowiada o prawdziwej miłości Gosi i Dawida. Spot jest kolejną odsłoną kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” przypominającej, że Fundacja aby działać potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać. Potrzebuje 1% podatku, który pomaga jej podopiecznym przejść przez raka.
Za całościową koncepcję kreatywną pomysłu odpowiada agencja Grey Group Poland.
Zobacz również
PS
Niedawno mogliśmy zobaczyć pierwszą odsłonę akcji. W zwróceniu uwagi na kampanię pomóc miało specjalnie uwarzone rzemieślnicze piwo bezalkoholowe o nazwie „KRS 0000 338 803”.
Piwo uwarzył browar rzemieślniczy Inne Beczki, jest bezalkoholowe, a więc bez procentów, bo są one potrzebne gdzie indziej. Etykieta umieszczona na butelce informuje dokładnie o tym, jak wesprzeć fundację, a dodatkowo, została zaprojektowana tak, aby w prosty i szybki sposób zapamiętać nazwę produktu, którą należy później wpisać w deklaracji podatkowej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
źródło: materiały prasowe