Agencja przygotowała stronę produktu www.ramaaero.pl, na której internauci znajdą przepisy na lekkie przekąski i mogą wziąć udział w konkursie z nagrodami. Serwis został stworzony w technologii responsive design, z uwzględnieniem urządzeń mobilnych.
Zobacz również
180 odpowiada także za materiały POS i kampanię online, obejmującą sponsoringi serwisów, bannery mobile i formaty rich mediowe. Wspólnie z agencją Charyzma prowadzi też działania PR, w tym eventy dla dziennikarzy. Z kolei pracownicy Unilever mogli zapoznać się z produktem Rama Aero na zorganizowanym przez 180 ,,Śniadaniu w chmurach”.
– Launch nowego produktu to duże wyzwanie komunikacyjne. Zdecydowaliśmy się powierzyć je agencji 180, ponieważ doskonale zrozumiała ideę naszej nowości i przygotowała przekonującą koncepcję działań w obszarze digital. Nie bez znaczenia była też dotychczasowa współpraca agencji z marką Rama – powiedziała Marta Magierek, Jr Brand Manager, Rama.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing