fot. pexels.com
Z Facebooka w Polsce korzysta już ponad 15 mln użytkowników. Platforma ta jest postrzegana przez internautów jako jedno z lepszych źródeł uzyskania pożądanych informacji. Z danych serwisu (z drugiego kwartału 2016) wynika, iż za jego pośrednictwem o nowych produktach i usługach dowiedziało się aż 60% użytkowników. Wśród najpopularniejszych kategorii znajdują się kosmetyki, technologia, rozrywka oraz podróże. W tej ostatniej kategorii internauci wyszukują m.in. informacji na temat miejsc wartych odwiedzenia, polecanych kierunków podróży, jak również obiektów, w których warto zatrzymać się na nocleg. NapoleonCat sprawdził, jakie są najpopularniejsze facebookowe strony hoteli. Kategoria ta uwzględnia również obiekty nie posiadające statusu hotelu, ale oferujące usługi noclegowe.
Zobacz również
Ranking otwiera WioskaJagny.pl, z ponad 48 tys. fanów. Na drugim miejscu znajduje się Pałac Wiechlice (z prawie 43 tys. fanów), wyprzedzając stronę Hotelu Arłamów (z ponad 40 tys. fanów). W pierwszej dziesiątce znalazły się również Polonia Palace Hotel, Hotel Gołębiewski Karpacz, Schronisko PTTK Samotnia, strona apartamentów w Nałęczowie W DRZEWACH, Prowansalski Dom w Górach, Hotel Metropol oraz Solinianka Villas & SPA.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na stronie internetowej NapoleonCat.com, w zakładce Rankingi, dostępne jest pełne zestawienie wszystkich skatalogowanych przez firmę profili na Facebooku. Jeśli Waszym zdaniem brakuje tam jakiegoś profilu lub któryś z nich powinien znaleźć się w innej kategorii, uwagi możecie zgłaszać na adres email [email protected]. Strony i profile można również dodawać samodzielnie – właśnie w zakładce Rankingi.