Ranking najpopularniejszych platform społecznościowych na przestrzeni lat

Ranking najpopularniejszych platform społecznościowych na przestrzeni lat
Czy kojarzycie, która platforma społecznościowa w 2014 roku była najpopularniejsza? Albo po których, obecnych na rynku jeszcze trzy-cztery lata temu, serwisach teraz słuch zaginął? Ten ranking obrazuje, jak zmieniała się popularność platform społecznościowych od 2014 do 2019 roku.
O autorze
0 min czytania 2019-03-20

Wszyscy dobrze wiemy, że Facebook, YouTube czy Instagram są jednymi z najpopularniejszych platform społecznościowych. Ale czy tak było zawsze? Filmik zatytułowany “Top 10 Most Popular Social Media Platforms (2014-2019)” obrazuje jak na przestrzeni pięciu lat zmieniała się popularność serwisów społecznościowych – które wskoczyły na wyższe miejsca, a które kompletnie z rankingu zniknęły.

Tutaj z kolei ranking 15 najpopularniejszych marek od 2000 do 2018 roku.

PS

Amazon jest najbardziej wartościową marką świata według firmy Brand Finance. Na drugim miejscu znalazł się brand Apple, wyceniony na 153,6 mld dolarów, zaś na trzecim Google, o wartości 142,8 mld dolarów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj