Edukacja w temacie zakresu ubezpieczeń nieruchomości staje się coraz bardziej istotna z punktu widzenie klientów rankomat.pl. W 2018 roku ponad 80% badanych Polaków nie znała pełnego zakresu swojej polisy mieszkaniowej, a w ubiegłym roku tylko co czwarty decydował się na rozszerzoną ochronę swoich czterech kątów. Taki stan rzeczy wiąże się z dużym ryzykiem, które zadziała na niekorzyść konsumentów w przypadku zniszczenia mienia. Próba samodzielnych napraw może mocno uderzyć po kieszeni, ponieważ koszty materiałów budowlanych wciąż rosną.
Widzimy rosnącą świadomość konsumentów w obszarze ubezpieczeń nieruchomości. Odnotowujemy znacznie większe zainteresowanie treściami dotyczącymi zakresu ubezpieczenia, a co za tym idzie, także większe zainteresowanie samym produktem – klienci chcą tym samym jak najlepiej chronić swój majątek. W rankomat.pl mogą liczyć na nasze kilkunastoletnie doświadczenie oraz wsparcie, które zapewniają im wybór najlepiej dopasowanych polis – mówi Dawid Pożoga CMO rankomat.pl.
Zobacz również
Coraz częściej zjawiska pogodowe zagrażają nieruchomościom
Innym czynnikiem, który zwiększa świadomość konsumencką, są zagrożenia związane ze zmianami pogodowymi. W pierwszym kwartale 2022 r. na rządowych stronach pojawiło się aż 15 alertów RCB ostrzegających przed skutkami silnych wiatrów i zamieci. Wiatr zrywał dachy i linie energetyczne, wyrywał drzewa i przewracał ciężarówki. Tylko w ostatni weekend stycznia strażacy wyjeżdżali z pomocą prawie 20 tysięcy razy i pobili tym samym rekord największej od kilkudziesięciu lat liczby interwencji. Wszystko ze względu na zniszczenia wywołane silnymi wiatrami.
O rosnącym prawdopodobieństwie niebezpiecznych zjawisk pogodowych alarmują w swoich raportach m.in. eksperci Światowego Forum Ekonomicznego czy Międzynarodowego Zespołu ds. Zmian Klimatu przy ONZ. Także polscy naukowcy z IMGW, podsumowując 2021 rok, zwrócili uwagę na coraz częstsze występowanie niszczycielskich fenomenów pogodowych w postaci np. trąby powietrznej. W takich okolicznościach w sposób naturalny wzrastają obawy właścicieli domów i mieszkań, którzy chcą chronić swój dobytek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W najnowszej kampanii pokazujemy, że to, co dla naszych Klientów jest drogie , zarówno pod względem emocjonalnym, jak i materialnym, można niedrogo ubezpieczyć. Pieczołowicie dobieramy detale wystroju naszego domu oraz jego wyposażenie, jednak zdarzenia losowe mogą przytrafić się w najmniej spodziewanym momencie. Mimo to odpowiednio dobrana polisa pomaga się przed nimi uchronić. W tej kwestii można liczyć na rankomat.pl, który stawia na szybkość, obiektywność i możliwość porównania oraz zakupu ubezpieczenia “od ręki – komentuje Michał Gołota, Brand Manager rankomat.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Hubert Urbański wspiera klientów w najlepszych wyborach
Ponownie w reklamie spotykamy ambasadora marki Huberta Urbańskiego, który pomaga uchronić przed potencjalnymi niebezpieczeństwami i stratami jedną z rodzin. W tym wypadku wskazuje na burze, zalanie i kradzież, a także daje do zrozumienia, że czyhają na nich również inne zagrożenia.
Zarówno najnowszy, jak i poprzednie spoty bazują na nowej platformie komunikacyjnej porównywarki, która jest zorientowana na potrzebach klienta. Wychodząc im naprzeciw, rankomat.pl jasno wskazuje, że dzięki portfolio usług takich jak ubezpieczenia komunikacyjne, nieruchomości, podróżne, na życie czy kredyty i pożyczki, a także oferty GSM, klient może samodzielnie, online, wybrać najlepszą dla siebie ofertę. Oczywiście zawsze może także liczyć na wsparcie doradców.
Kampania powstała we współpracy z agencją Przestrzeń, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker, a za produkcję dom produkcyjny Makata. Kampanię można zobaczyć w TV, internecie, będzie ona także wspierana przez działania w social mediach. Pierwsze jej efekty są widoczne w mediach i sieci od 19.04.