95% wypadków w Polsce spowodowanych jest przez czynnik ludzki1. W odpowiedzi na te statystyki agencja eventowa Horeca Group stworzyła akcję edukacyjną „Razem na drodze”, której zadaniem jest szkolenie najmłodszych uczestników ruchu drogowego. W maju 2019 roku ruszyła druga edycja tego wydarzenia, organizowana we współpracy z Zarządem Dróg Miejskich miasta Warszawy, w ramach kampanii Rowerowy Maj. Interaktywne miasteczko „Razem na drodze” odwiedzi 11 warszawskich szkół podstawowych oraz weźmie udział w Wielkim Pikniku Rowerowym organizowanym przez ZDM.
Zobacz również
„Razem na Drodze” to pierwsza akcja w Polsce, która opiera się na kompleksowym podejściu do najmłodszych uczestników ruchu drogowego, prezentując im różne role, jakie mogą pełnić na drodze. Edukacyjne miasteczko zostało zaprojektowane w myśl idei design thinking, wychodząc naprzeciw potrzebom i możliwościom poznawczym uczniów szkół podstawowych. „Razem na drodze” składa się z 6 interaktywnych stref, których zadaniem jest budzenie świadomości i rozwijanie wyobraźni poprzez zabawę i doświadczenie. Jedna z nich jest stworzona we współpracy z partnerem strategicznym Volvo Trucks. Strefa „Stop Look Wave” szkoli dzieci z bezpiecznego zachowaniu na drodze, w przypadku spotkania z tak dużym uczestnikiem ruchu drogowego, jakim jest ciężarówka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W tym roku „Razem na drodze” działa w partnerstwie z Zarządem Dróg Miejskich miasta Warszawy, w ramach kampanii Rowerowy Maj. Jest to największa w Polsce akcja edukacyjna skierowana do najmłodszych, dotycząca promocji bezpiecznej jazdy na rowerze. Jej zwieńczeniem będzie Wielki Piknik Rowerowy organizowany 16 czerwca. Na wydarzeniu na plaży w Wilanowie pojawi się również miasteczko „Razem na drodze”.