Obecnie sytuacja na świecie jest wyjątkowo niestabilna. Choć każdy walczy o przetrwanie, są instytucje, które bez pomocy innych nie mają szans.
Marka KappAhl od wielu lat wspiera FDDS – Fundację Dajemy Dzieciom Siłę, poprzez organizowanie regularnych zbiórek i sprzedaż produktów, z których dochód przeznaczony jest na prowadzenie działalności wyżej wspomnianej Fundacji. W tym roku pomoc ta przybiera nowy wymiar, by w obliczu trwającej sytuacji, FDDS mogło kontynuować swoją działalność i udzielać wsparcia dzieciom, które tego potrzebują. Szczególnie iż liczba dzieci w potrzebie jest wyższa niż kiedykolwiek wcześniej i wzrośnie wraz z jesienią i rozpoczęciem roku szkolnego. To właśnie zbliżający się wielkimi krokami powrót do szkoły i nauki stał się niejako pretekstem do akcji „Razem Usłyszmy Głos Dzieci”.
Zobacz również
Marka KappAhl chcąc zwrócić uwagę na problemy dyskryminacji u najmłodszych, na poszanowanie praw dziecka, rusza z dobroczynną kampanią, mającą na celu podkreślenie ważności tematu i wsparcie pracy Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Tym razem Kappahl zdecydował się zjednoczyć siły z artystą Liamoo (zwycięzcą szwedzkiego Idola), który jest autorem utworu mówiącego o tolerancji, akceptacji siebie i innych. W 2019 roku Liamoo był jednym z ambasadorów szwedzkiej fundacji BRIS, której opowiedział o samotności i wyobcowaniu, których doświadczył w szkole jako dziecko. Przy pomocy muzyki znalazł poczucie bezpieczeństwa i udowodnił, że można wiele osiągnąć, będąc po prostu sobą, takim, jakim jesteś.
– Odważ się być sobą – jesteśmy wartościowymi ludźmi, takimi jakimi jesteśmy w rzeczywistości, na co dzień! Myślę, że FDDS wykonuje niezwykle ważną pracę i cieszę się, że mogę się do niej przyłączyć poprzez piosenkę niosącą przesłanie o nadziei, wspólnocie i sile. Mam poczucie, że robię coś naprawdę sensownego przez uczestniczenie w tym projekcie, rozpowszechnianie informacji o istnieniu FDDS i możliwościach kontaktu z Fundacją. I dokonanie, że głos dzieci stanie się słyszalny – mówi artysta.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wiele osób może i chce przyczynić się do zbudowania lepszego społeczeństwa dla dzieci. W trakcie trwania kampanii czyli od 26.08 do 15.09 klienci będą informowani o możliwości zaokrąglenia wartości swoich zakupów, a dodatkowe kwoty zostaną przekazane na rzecz Fundacji. Także część przychodów z odtworzeń przeboju „Walk on water” na platformie Spotify zostanie przeznaczona na tę organizację.
Słuchaj podcastu NowyMarketing