Gamescom to największe w Europie i jedne z największych na świecie targi gamingowe, odwiedzone w tym roku w ciągu 5 dni trwania wydarzenia przez ponad 265 tysięcy osób. Na tej rangi evencie nie mogło zabraknąć pełnej atrakcji strefy Razer. Agencja Plej stworzyła i koordynowała dwie strefy Razer – jedną dedykowaną spotkaniom B2B i drugą, większą, z atrakcjami dla graczy (B2C).
Razer w tym roku zachwycił gości Gamescom 2022 w niemieckiej Kolonii wieloma atrakcjami, które czekały na odwiedzających strefę marki. Plej przygotował 2 strefy Razer – jedną dedykowaną komunikacji z konsumentami (B2C), a drugą – stworzoną z myślą o kontaktach biznesowych z partnerami marki (B2B). Agencja odpowiadała za budowę i obsługę obu stref.
Zobacz również
Strefa B2B, czyli tzw. Business Area, działała od środy do piątku i składała się z 4 pokoi spotkań oraz wspólnej przestrzeni networkingowej. Całość obejmowała także recepcję i część cateringową.
Druga strefa, tzw. Consumer Booth, dedykowana była konsumentom wybierającym markę Razer. Strefa B2C działała całe 5 dni, od środy do niedzieli (24-28 sierpnia), od 9 rano do 20 wieczorem. W ciągu dnia strefa gwarantowała nutkę rywalizacji i unikalne doświadczenie pozwalające gamerom stawać się jeszcze lepszymi graczami. Wchodząc do strefy, otrzymywało się karnet do zbierania pieczątek – punktów. Aby je zdobyć, trzeba było jak najsprawniej korzystać z atrakcji przygotowanych przez markę Razer w tym strefy z grami, w której w ramach testowanie sprzętu Razer nieustannie organizowane były gamingowe challenge, strefy rozrywki, w której można było sprawdzić swoją sprawność i wytrzymałość m.in. na elektrycznym rodeo czy siłując się na rękę ze znanymi influencerami, oraz strefy aktywności fizycznej, czyli otaczającego całą sekcję Razer toru parkourowego.

Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dodatkowo w strefie cały czas działała scena, z której atmosferę w strefie Razer nieustannie podgrzewali MC i DJ-e, a wieczorami wręczano nagrody za całodniowe aktywności i organizowano loterie. Atrakcji zdecydowanie nie brakowało!
To już kolejne realizacja Plej dla Razer tego lata. W lipcu polska agencja odpowiadała za strefę marki podczas innej imprezy gamingowej – TwitchCon w Amsterdamie. Warto przypomnieć, że współpraca Plej i Razer w obszarze eventów rozpoczęła się w 2018 roku. Przed pandemią agencja wspierała markę na eventach gamingowych takich jak Insomnia 64 w UK czy Paris Games Week.